اعلام شماره شکایت و انتقادهای مردم از هتل‌ها

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ &#۸۲۱۱; میراث آریا- رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به مشارکت این تشکل با ستاد هماهنگی خدمات سفر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: جامعه هتلداران ایران در طول ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی بر نحوه ارائه خدمات هتل‌ها نظارت می‌کند

تاریخ خبر : 1392/12/13 – میراث آریا- رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به مشارکت این تشکل با ستاد هماهنگی خدمات سفر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: جامعه هتلداران ایران در طول ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی بر نحوه ارائه خدمات هتل‌ها نظارت می‌کند. جمشید حمزه‌زاده با اعلام این خبر افزود: جامعه هتلداران ایران که از سال 77 با عضویت تمامی استان‌های کشور فعالیت می‌کند، در ایام نوروز سال 93 با شماره چهار رقمی 2758 آماده دریافت نظر، پیشنهاد و انتقادهای هموطنان است.
وی ادامه داد: جامعه هتلداران ایران، امسال برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به‌طور ویژه با ستاد هماهنگی خدمات سفر همکاری و مشارکت جدی دارد. رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به برنامه‌های ویژه هتل‌ها برای لحظه تحویل سال نو، اظهار کرد: هتل‌های سه ستاره به بالا در لحظه تحویل سال برنامه‌های ویژه‌ای برای مسافران و میهمانان برگزار می‌کنند. حمزه‌زاده با تاکید بر اینکه هتل‌های سراسر کشور نوروز امسال هیچ‌گونه افزایش نرخی نخواهند داشت، یادآور شد: با توجه به اینکه تعطیلات نوروز، جزو ایام پیک سفر است، تاکنون افزایش نرخی برای هتل‌ها پیش‌بینی نشده است.
اعلام شماره شکایت و انتقادهای مردم از هتل‌ها

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر