کفش هایی به سبک گوینس پالترو (Gwyneth Paltrow)

قبل از هر چیز شما را به شناختن شخصیتی که موضوع اصلی مقاله من است دعوت میکنم

قبل از هر چیز شما را به شناختن شخصیتی که موضوع اصلی مقاله من است دعوت میکنم. خانم جوینس پالترو (Gwyneth Paltrow) را بهتر بشناسید. اگر به عکسی که در پایین برای شما قرار داده ایم نگاه کنید ایشان را خواهید دید. در اولین نگاه شاید عاشق لوازم ارایشی و کاری که او با آرایشش با خودکرده است شوید. باید به شما بگوییم لوازم ارایش ایشان مارک گوپ (GOOP) است؛ اما نکته‌ای که ما در نظر داریم برای شما واضح‌تر نشان دهیم، کالکشن جدید کفش های بنددار ایشان است. با بنیتا همراه باشید.

مدل کفش زنانه

observer

کفش هایی که با طراحی‌ام.گِرمی (M.Gemi) است. کفشی که در عکس مشاهده می‌کنید یک صندل، اسپرت مانند است که دارای پاشنه است و نکته قابل توجه ربان طلایی است که به دور مچ پا بسته‌شده است. این کفش از چرم ایتالیایی که بهترین چرم دنیا است، ساخته‌شده است. اگر شرکت لوازم ارایشی گوپ (GOOP) می‌توانست در صنعت کفش وارد شود، حتما این کفش را تولید می کرد. خانم پالترو در حال پیاده‌روی در ناحیه مرکزی آمانگانست (Amagansett) است در حالی که، پیراهن سفید و دامن کوتاه مشکی خودش را به همراه کفش های خلخال دار خودش به پا کرده است و قهوه خودش را به راحتی می‌نوشد، احتمالا شیر زیادی هم دران استفاده کرده است. تمامی این تصویرها حاکی از زیبایی ساده این زن است.
آمانگانست (Amagansett) شهری در همپتون است که قبلا در مصاحبه‌های خانم پالترو با شرکت گوپ (GOOP) بسیار ستایش‌شده بود. شاید شما هم‌دلتان بخواهد آنجا بروید. جایی که پر از کشاورزهای خلاق، شرکت تولید چاشنی‌های همیلتون، خیابان‌هایی پر از مغازه‌هایی برای خرید روزانه شما است. شهری که به خاطر پخت نان هایش معروف است. اجازه دهید از زیبایی‌های این شهر به زیبایی‌های کفش های مورد بحثمان بازگردیم. ما به فکر فرورفتیم که چند درصد از مردم دنیا می‌توانند کفش های گوپ (GOOP) را بپوشند و در این خیابان‌ها راه بروند؟ برای رسیدن به هدف خودمان مجموعه‌ای از این کفش ها را از داخل جالباسی خانم گوپ برای شما انتخاب کردیم و معرفی میکنیم. تا در خانه بتوانید سلیقه مورد نظر خودتان را کشف کنید و بگویید من می‌خواهم با این کفش ها روی خیابان‌های خوش آب‌وهوای شهرم راه بروم.



کارهای پایونر (Pioneer Works)

مدل کفش زنانهobserver

اگر بخواهیم کمی در مورد پایونر و بروکلین توضیح دهیم باید به شما بگوییم که هنر در این شهر حرف اول است. موزه پایونر یکی از جاهای دیدنی شهر بروکلین محسوب می‌شود. کارهای موجود در پایونر را میتوان در صدر کارهای هنری دانست، داستین یلین (Dustin Yellin) که صاحب و مبتکر ایجاد این مرکز بزرگ هنری است در یک خط کل مجموعه را توضیح می‌دهد: در نگاه اول شاید این مرکز آثار هنری شما را به یاد مرکز آثار هنری که در نیویورک واقع است بیاندازد، چه از نظر معماری و آثار داخل و خارج از مجموعه، برنامه‌های عمومی، حضور هنرمندان مشترک و مجله‌ها. ولی شما باید مدت زمان زیادی در این مجموعه بگذرانید تا تفاوت‌ها را درک کنید. جاهای مخفی و اتفاقات خاص این مجموعه. اگر شما به دنبال دیدم اخرین آثار هنری هستید و یا می‌خواهید در این مکان تولد چهر سالگی خودتان را بگیرید باید به شما مژده دهم مکان خوبی را انتخاب کرده اید. یک طبقه با مجموعه‌ای از آثار خارق‌العاده. بعد از همه این بحث‌ها، رد هود (Red Hook) منطقه‌ای که این نمایشگاه دران قرار دارد کمی از شهر و تمدن دور است؛ و شما باید تاکسی و آژانس داشته باشید. اگر می‌خواهید همانند بروکلینی ها عمل کنید باید با دوچرخه تا آنجا را پا بزنید و با کفش هایتان تا آنجا را پیاده‌روی کنید.



استخوان درخت (Tree Bones)

مدل کفش زنانهobserver

شما فکر می‌کنید خانم پالترو به گلامپینگ (glampin) که یک کمپ برای ارائه وسایل لوکس بصورت خاص است مراجعه نکرده است؟ اشتباه می‌کنید. ایشان به آنجا هم سرزده است. می‌توانید به سفرنامه ایشان (اگر حوصله داشته باشید و اینقدر پیگیر باشید) مراجعه کنید، می‌بینید که ایشان در بعضی از جاها از واژه‌های کمپ، پورت و تعطیلات استفاده کرده است که همگی مربوط به این نقسمت از بازدید هایش است. فکر می‌کنید چه چیزی ایشان را به آنجا کشیده است؟ شاید باورتان نشود ولی همین کفش های استخوان درخت هدف و مقصد اصلی سفر ایشان بوده است. اگر شما پایتان به جایی لوکسی همانند گلامپینگ باز شد بدانید که دست یافتن به کفشی همانند استخوان درخت برای شما به اسانی است، از این گذشته به گفته خانم گوپ (GOOP) این کفش ها جزیی از تاریخ هیپی های آمریکا می‌توانند باشید، به قدری طراحی خوبی دارند. می‌دانید خانم گوپ چرا خانم گوپ است؟ ایشان همیشه گران ترین کرم های شرکت گوپ را در وسایل خودش دارد. یادتان نرود در هنگام خروج از مراسم لوکس کمپی شما باید یک لباس برای ست کفش خودتان داشته باشید و همچنین کرم گران قیمت گوپ را هم برای مراسم شبانه خودتان خریده باشد. این سبک زندگی خانم گوپ است!


محصول جدید در میدوود (The New Spa at Meadowood)

 

مدل کفش زنانهobserver

شما تا حالا که با ما همراه بودید، حتما با دیدن کفش های تحت خانم گوپ، نگران سلامتی ایشان شده‌اید، می‌خواهیم خیالتان را راحت کنیم و به شما ارامش بزرگی بدهیم. چه چیزی می‌تواند پای یک انسان شریف و سلامتی پای او را تضمین کند؟ بله یک کفش راحتی کتانی. این انتخاب گوپ همان چیزی است که او را خاص کرده است، به اعتقاد ما، او با انتخاب‌های بسیار ساده، همانند همه افرادی که در جامعه زندگی میکنند منظورمان همین کفش های کتانی است، می‌تواند خاص هم باشد. شما با انتخاب یک کفش بند مچ دار به سبک گوپ می‌توانید به بقیه نشان دهید که من یک کاراکتر خاص طلایی در کفش را بیشتر از شما دیده ام و دوست داشتم خاص باشم. البته ما مطمئن نیستیم ایشان این کفش ها را برای چه مراسمی خریده اند! مسلما برای صرف شام در رستوران سه ستاره میشل استارت (Michelin-starred) انتخاب نکرده اند. ولی شاید ایشان برای یک سفر کوتاه با هواپیما دوموتوره به آب‌های گرم و یک آب‌تنی ساده این کفش ها را انتخاب کرده باشند. یا برای روزهای بعد از استخر خودشان این کفش های اصل را انتخاب کرده اند. میتدوود (Meadowood) بهشت ارامش است، شاید باورتان نشود این کفش ها را ازآنجا خریده باشد. جایی برای اسکی، زمین تنیس، کروکت و پیاده‌روی. بگذارید خیالتان را راحت کنم شاید برای سالهای بعد هم نتوانید حتی اگر شما یکی از بچه های کلوب پولدارهای شهرتان باشید اینجا را ببینید. برای سالها این مکان رؤیایی رزرو شده است. و یا اگر انقدر خوشبخت هستید که توانسته‌اید جایی دران جا برای خودتان رزرو کنید، منتظر چه هستید؟ هرچه که ما گفتیم را بروید و عملی کنید.



هتل فیِنا در میامی (Faena Hotel Miami Beach)

 

مدل کفش زنانهobserver

هتل مجلل میامی به کفش های مجلل‌تری نیاز دارد. جایی که گوپ می‌رود و ازآنجا کفش های مناسب خودش را می‌خرد، فینا است. او را در تابستان می‌توانستید در همان‌جا ملاقات کنید. مشکل این بود، ما فینا نبودیم! شما می‌دانید داخل هتل در میامی به چه صورت تزیین‌شده است؟ کلیسایی با کتابخانه، اتاق‌هایی تزیین‌شده با یاقوت قرمز، آبی سیر، فیروزه‌ها، پوست حیوانات و هر آنچه که شما برای رویاهایتان ساخته بودید همان‌جا هست! یک قسمت از داستانی که خانوم گپ برای ما نوشته است را برایتان می گوییم: شما هنگام ورود با مجسمه ببر و صندلی که به پوست ببر مزین شده است ملاقات می‌کنید! البته این فقط کمی از جذابیت‌های این مجموعه است. کفش های پوست‌ماری برای یک مراسم شام تهیه‌شده است. شک نکنید. مراسمی که دران تزیینات و نوشیدنی و خوردنی‌هایی در سبک خانم گوپ بوده است. او همیشه از گوشت قرمز استفاده میکند. اگر شما هم می‌خواهید از طعم استیک خودتان لذت ببرید بهتر است سری به میامی و این هتل بزنید (مسلما برای یک استیک تا میامی نمیخواهید بروید).

خوشحالیم از اینکه توانستیم شما را با مجموعه کفش های خانم گوپ آشنا کنیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان