فعالیت های ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر رونمایی می شود

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ – تهران &#۸۲۱۱; ایرنا &#۸۲۱۱; ۲۵ اسفندماه جاری به عنوان زمان رونمایی از فعالیت های دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور تمامی اعضا تعیین شد.

تاریخ خبر : 1392/12/19 – تهران – ایرنا – 25 اسفندماه جاری به عنوان زمان رونمایی از فعالیت های دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور تمامی اعضا تعیین شد.

به گزارش روز دوشبنه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد رئیس ستاد در سومین جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: بر اساس تصویب این جلسه، مراسم رونمایی از فعالیت های دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ساعت 8 صبح روز یک شنبه 25 اسفندماه جاری در محوطه ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم می تواند نشان دهنده آمادگی دستگاه های عضو این ستاد برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی باشد افزود: همه باید از تمامی ظرفیت های خود برای ارائه خدمات بی عیب و نقص به هموطنان در تعطیلات نوروز استفاده کنیم.

رحمانی موحد بابیان اینکه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر اساس مصوبه دولت تشکیل شده است ادامه داد: دولت از این ستاد انتظار دارد تا به نحو شایسته به ارائه خدمات هماهنگ دستگاهی به گردشگران و مسافران در تعطیلات نوروز و در دیگر ایام سال بپردازد.

معاون گردشگری کشور در ادامه گفت: این مراسم در دیگر استان های کشور نیز برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست هم چنین مقرر شد با توجه به اهمیت حضور و آمادگی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در تعطیلات نوروز نمایندگان تام الاختیار دستگاه های عضو این ستاد به منظور افزایش هماهنگی و نیز تسهیل در ارائه خدمات در محل ستاد مرکزی واقع در ساختمان معاونت گردشگری حضور داشته باشند.

فعالیت های ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر رونمایی می شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر