ماهان شبکه ایرانیان

معرفی ۶ برند موجود در نمایشگاه آی بی ایی (IBE) [قسمت اول]

امروز می‌خواهیم یکی از جوان‌ترین نمایشگاه‌های لوازم‌آرایشی و بهداشتی را خدمتتان معرفی کنیم که به‌تازگی به دومین سال عمر خود رسیده است ولی دستاوردهای خیره‌کننده‌ای را به دست آورده است

امروز می‌خواهیم یکی از جوان‌ترین نمایشگاه‌های لوازم‌آرایشی و بهداشتی را خدمتتان معرفی کنیم که به‌تازگی به دومین سال عمر خود رسیده است ولی دستاوردهای خیره‌کننده‌ای را به دست آورده است. نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی آی بی ایی (IBE) بزرگ‌ترین فضای تجاری درزمینهٔ لوازم‌آرایشی و بهداشتی را فراهم کرده است تا صنایع حوزه زیبایی را از کل جهان دور هم جمع کند. در ادامه مطلب نیز 6 عدد از برند‌های معروف شرکت‌کننده در این نمایشگاه را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.
 این رویداد یک تجربه با ارزش و استثنایی برای مشاهده برترین نوآوری‌ها در محصولات و همچنین ملاقات با کارشناسان و مشتریان است. نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی آی بی ایی (IBE) به شرکت‌کنندگان فرصت به دست آوردن بازار و موفقیت در بین بازیگران اصلی این صنعت را می‌دهد. این رویداد برتر، با گرد هم آوردن شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و دیگر قاره‌های جهان برای تعامل و انجام معامله با شرکت‌های پیشرو جهان، مزایای بسیاری برای توسعه تجارت، ساخت برند و راه‌اندازی محصولات فراهم می‌آورد.
هر فرد یک روحیه خاصی دارد ولی همه آن‌ها در یک‌چیز مشترک‌اند: امید و تلاش برای به حقیقت رساندن رؤیاها. در این مورد نمایشگاه آی بی ایی (IBE) یکی از مثال‌های براز است که با مقاومت در برابر ناملایمات و سختی‌ها همچنان طوفانی می‌تازد و بین دیگر نمایشگاه‌های رقیب مد و فشن سری در سرها درآورده است. به‌تازگی سال دوم خود را شروع کرده است و امسال با درخواست‌های زیادی روبرو شده است.
این دای بیوتی اکسپو (Indie Beauty Expo) زاییده افکار جیلیان رایت، زیباشناس مشهور منهتنی است. او سال‌ها تلاش کرد تا بتواند نام برند خود را به زبان مردم بیندازد. او در این باره می‌گوید: «هنگامی که من تصمیم گرفتم تا اولین خط تولید خود را راه بیندازم خیلی ذوق‌زده بودم و با خود می‌گفتم که اگر من این خط را راه بیندازم در نیویورک شهرت پیدا خواهم کرد و تا آخر سال 50 خرده‌فروش خواهم داشت، ولی اتفاقات باب میل من نبود.»

جیلیان رایت صاحب نمایشگاه ibe

جیلیان رایت کردیت:Courtesy Indie Beauty Expo


او برای شروع دوباره نگرانی زیادی را تحمل می‌کرد. رایت در بحبوحه شرکت در جشنواره‌های فشن شو، به دنبال یک همکار مناسب برای تجارت جدید خود بود. یا این حال، در بازار گزینه خوبی برای او پیدا نشد. او در این باره می‌گوید:«من در همه حال با خود کلنجار می‌رفتم و یک چیز مانع دست به کار شدن من در تجارت می‌شد، چون می‌ترسیدم که باز شکست بخورم و از پس آن برنیایم. من یک تازه کار بودم و تجربه چندانی از رفتار بازار نداشتم. من نمی‌دانستم که باید از کجا شروع کنم و چه‌کاری باید بکنم، تنها فکر و ذکرم این بود که یک شریک پیدا کنم که باتجربه باشد و دست مرا بگیرد ولی گزینه‌های پیش رو هرکدام یک مشکل داشتند یا خیلی خوب بودند و با من همکار نمی‌شدند و یا ضعیف بودند و غیر قابل اعتماد.» و همین‌طور مشکلات و سختی‌های خود در این باره را توضیح می‌دهد، ولی در آخر این جملات ناامیدکننده را این‌گونه به پیان می‌رساند:«من خیلی ناامید شده بودم ولی با خود گفتم که من می‌توانم مثل خیلی از افراد دیگری که توانستند و این کار را به تنهایی ادامه خواهم داد.»

نمایشگاه ibe

صحنه هایی از نمایشگاه  کردیت:Courtesy Indie Beauty Expo


اکنون که مدتی از شروع تجارت خانم رایت می‌گذرد و در سال دوم به سر می‌برد، نمایشگاه این‌دای بیوتی اکسپو بیش از دو برابر سال گذشته رشد کرده است. برندهای زیادی امثال در این نمایشگاه حضور دارند، از نیوزلند، هنگ کنگ، استرالیا و دیگر کشورها که نام بردن آن‌ها خیلی وقت می‌برد برای خودنمایی در اینجا گردآمده‌اند. من قبل از اینکه مردم وارد شوند حدود سه ساعت در متروپولین پاویلون (یک محل اجتماعات در نیویورک) را با خانم رایت سپری کردم تا یک نگاه کلی به تمام برندهای حضور یافته بکنیم و همچنین بدانیم که کدام برند بهتر از بقیه ظاهر شده است. در این سه ساعت خانم رایت حرفه‌ای زیادی برای گفتن داشتند که شنیدن آن‌ها خلی از لطف نیست. ولی در این مقاله کوتاه نمی‌توان تمام این صحبت‌ها و حرف‌ها را به زبان آورد و من سعی کرده‌ام که گلچین حرف‌ها و تجربه‌های خانم رایت را به بهترین وجه در اختیار شما عزیزان قرار دهم.

سفورا (شرکت لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی است که در سال 1973 توسط دومینیک مندوناد راه‌اندازی شد و در حال حاضر متعلق به شرکت لویی ویتون بوده و از برندهای کمپانی ال و ام هاش به شمار می‌آید) که امسال حضور داشت توسط چند کارآفرین زن پر انرژی راه‌اندازی شده است و باید به شما بگویم که آن‌ها علاوه بر محصولات عالی خود که برای فروش به این نمایشگاه آورده‌اند بعضی از سازمان‌های خیریه را نیز انتخاب کرده‌اند که از درآمد امسال خود به آن‌ها کمک کنند. همه این‌ها در این فضای زیبا در نیویورک روی‌داده است و در ادامه 6 برند که شما می‌خواهید درباره آن‌ها بدانید و در نمایشگاه امثال شرکت کرده‌اند را برایتان معرفی خواهیم کرد:


پاچ بیو اکتیو (Phace Bioactive)

ژل پاک کننده پاچ بیو

ژل پاک کننده پاچ بیو کردیت: Courtesy Phace


به برند پاچ بیو اکتیو (Phace Bioactive) اجازه دهید تا همه پیش قضاوت‌هایی که درباره نمایشگاه این دای بیوتی اکسپو (Indie Beauty Expo) به عنوان یک نمایشگاه ضعیف می‌شود، پایان دهد. باید به شما بگوییم که محصولات این برند با توجه به علم و تحقیق بسیار در پوست به دست رسیده است و درصد پی اچ (PH) آن بسیار بهینه شده است و با دقت بسیار تنظیم شده است. این محصولات بهینه شده در بطری‌های شیشه‌ای مینیمالیست عرضه می‌شوند که از فنّاوری خاصی که هوا را به داخل بطری راه نمی‌دهد استفاده می‌کنند تا محصول تا روز مصرف تازه بماند. برای شروع با این برند می‌توانید از ژل پاک‌کننده سموم که 38 دلار قیمت دارد استفاده کنید.

در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید:

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان