در ادامه مقاله معرفی 6 برند موجود در نمایشگاه آی بی ایی در خدمت شما هستیم، همانطور که به یاد داریم گفتیم که میخواهیم یکی از جوانترین نمایشگاههای لوازمآرایشی و بهداشتی را خدمتتان معرفی کنیم که بهتازگی به دومین سال عمر خود رسیده است ولی دستاوردهای خیرهکنندهای را به دست آورده است. نمایشگاه لوازمآرایشی و بهداشتی آی بی ایی (IBE) بزرگترین فضای تجاری درزمینهٔ لوازمآرایشی و بهداشتی را فراهم کرده است تا صنایع حوزه زیبایی را از کل جهان دور هم جمع کند. در ادامه مطلب نیز 6 عدد از بهترین برندهای معروف شرکتکننده در این نمایشگاه را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.
فلو راپی (Florapy)
ماسکهای کاغذی فلورا پی -کردیت: Courtesy Florapy
این ماسکهای کاغذی که زیبایی طبیعی را برای شما به ارمغان میآورند، محصول این برند کالیفرنیایی هستند که برای تولید آنها گلها و عطر درمانی را در هم آمیخته است. درباره عطر درمانی باید بدانید که در واقع این روش درمانی جزو قدیمیترین درمانهاست. گفته شده که به طور سنتی مصریان از روغنهای خوشبو برای ماساژ و درمان بیماریهای گوناگون استفاده میکردند. در این روش با استنشاق یک بو، مرکز حافظه بویایی فرد فعال میگردد. در این قسمت هر بو، همراه با حس ما نسبت به آن بو ذخیره میشود (اغلب احساسی که اولین بار با استنشاق یک عطر به ما دست داده است). وجود چنین مرکزی در مغز سبب میشود که یک بو به نظر ما خوب و دیگری بد باشد.
بعد از فعال شدن این بخش، دستگاه لیمبیک پیکهای شیمیایی آزاد میکند و شما احساسی را پیدا میکنید که اولین بار با تماس با این بو پیدا کرده بودید و در نتیجه ما احساس خوب یا بد خواهیم داشت. اگر ما برای درمان از مواد معطری استفاده کنیم که حالتی خوب در بیمار ایجاد کند، میتواند سبب درمان شود. بهطورکلی این روش، درمان روانشناسی و درمان فیزیکی را توأماً به همراه دارد و با کمک به بدن و ذهن به درمان بیماران کمک میکند. مجموعه فلو راپی شامل 8 ماسک است که همه آنها از فیبر نارگیلی ساختهشدهاند و هرکدام مخصوص یک نوع ناراحتی پوستی هستند و بهخوبی از عهده این وظایف بر میآیند. بین این محصولات، یک ماسک بسیار جالب هم وجود دارد که هدف آن چیزی فراتر از دلایل عادی برای استفاده از این ماسکهاست. نام این ماسک رؤیاهای شیرین است که 8 دلار قیمت دارد و شامل یک ترکیب آرام بخش بومادران و اسطوخودوس است. به عبارت ساده این یکی از بهترین محصولات برای مراقبت از پوست قبل از خواب است.
پای (Pai)
سرم آرامش بخش پای - کردیت: Courtesy Pai
اگر شما دارای یک پوست حساس هستید و نام پای (Pai) را الان برای اولین بار شنیدهاید، باید این لحظه را یک لحظه مهم در تغییر زندگیتان بهحساب بیاورید. ای نبرند دوست داشتنی بریتانیایی به راحتی سطح پوست شما را تحریک و سپس آن را آرام میکند. درباره محصولات این برند باید بدانید که روغن گل رز بیو ریجنریت این برند که قیمت 40 دلار دارد اغلب به عنوان یک قهرمان از ان یاد میشود، سروم آرامکننده قرمزی صوت که 78 دلار قیمت دارد نیز یک حمام بلغور جو را برای صورت شما فراهم میکند که پس از آن احساس وصف نشدنی در شما ایجاد خواهد شد.
بنفشه آبی (Violets Are Blue)
کرم بدن - کردیت: Courtesy Violets Are Blue
سینتیا بستمن کارآفرینی که از بیماری سرطان نجاتیافته است، ماجرای زیبایی را برای بازگو کردن به ما دارد. او در زندگی خود دچار سرطان پستان شد، ولی سرطان هم نتوانست او را از پا درآورد و با تلاشش از سد این بیماری گذشت و برند خود که نامش بنفشه آبی (Violets Are Blue) است را بنیان نهاد. یکی از محصولات طلایهدار در این برند کرم بدن نام دارد که باقیمت 45 دلار به قیمت میرسد و درواقع چیزی مابین کره و روغن و آب است. بعد از خرید و استفاده از آن واقعا حس خوبی به شما دست خواهد داد.
سانتگریتی (SUNTEGRITY)
کرم ضد افتاب این برند- کردیت: Courtesy Suntegrity
این برند یکی از برندهای موردعلاقه کیم کارداشیان مدل آمریکایی است و او خود را یکی از طرفداران وفادار این برند معرفی کرده است و شما نیز وقتی میبینید که یکی از معروفترین ملکههای زیبایی جهان چنین از یک محصول تعریف میکند باید بدانید که حتما از فرمول ویژهای در این محصولات استفاده میشود. ازآنجاییکه خانواده کارداشیان به داشتن زیبایی طبیعی و استفاده از محصولات ساده و طبیعی برای آرایش معروفاند، محصولات این کمپانی موردعلاقه آنها هم طبیعی تولید میشود از جمله کرمهای ضد آفتاب که امسال هم در نمایشگاه در دید عموم قرا گرفتهاند. یکی از این کرمهای ضد آفتاب و مرطوبکننده سانسکرین پرایمر 45 دلاری است که باید در طول سال از آن استفاده کنید. این کرم ضد آفتاب معدنی با توجه به داشتن اسید هیالورونیک، جلبک قرمز، خیار و چای سبز و چند مواد معنی دیگر، میتواند کار یک مرطوبکننده را هم برای شما انجام دهد.
پیمچ آف کالر (Pinch of Colour)
مرهم پینچ اف کالر- کردیت: Courtesy Pinch of Colour
در نمایشگاه امسال این دای بیوتی اکسپو (Indie Beauty Expo) چند عدد از محصولات نام تجاری لوازم آرایشی و بهداشتی پیمچ آف کالر (Pinch of Colour) به نمایش درآمد. این مجموعه شامل حدود 10 محصول از رژلبهای فوق رنگدانهای و یک لومنایزینگ استیک 35 دلاری بود. نکته جالب درباره این برند این است که آنها در تولیدات خود در مصرف آب صرفهجویی میکنند و بخشی از درامد خود را به سازمانهای حمایت از مصرف بهینه آب میکنند و همچنین در کمک دسترسی آب تمیز و آشامیدنی در مناطق محروم نیز فعالیتهایی دارند.