ده جاذبه دیدنی شهر آمستردام- بخش دوم

هر ساله بیش از ۴.۵ میلیون توریست از شهر آمستردام دیدن می‌کنند و می‌توان پایتخت کشور هلند را یکی از محبو‌ب‌ترین مقاصد توریستی در اروپا دانست. این شهر، شهری پرشور و نشاط و پرهیاهو است که جاهای دیدنی زیادی دارد. در این گزارش دو قسمتی قصد داریم تا جاذبه‌های دیدنی آمستردام را به شما معرفی کنیم.این بخش دوم و پایانی این گزارش است:

سفرهر ساله بیش از 4.5 میلیون توریست از شهر آمستردام دیدن می‌کنند و می‌توان پایتخت کشور هلند را یکی از محبو‌ب‌ترین مقاصد توریستی در اروپا دانست. این شهر، شهری پرشور و نشاط و پرهیاهو است که جاهای دیدنی زیادی دارد. در این گزارش دو قسمتی قصد داریم تا جاذبه‌های دیدنی آمستردام را به شما معرفی کنیم.این بخش دوم و پایانی این گزارش است:

سفر6- دوچرخه سواری در آمستردام:

یکی از ویژگی‌های کشور هلند، دوچرخه سواران فراوانی است که در کوچه‌ها و خیابان‌های شهرهای مختلف دیده می‌شوند. شاید بتوان آمستردام را شهری دانست که بیشترین رفاقت و دوستی را با دوچرخه و دوچرخه سواران دارد. در سراسر این شهر، لاین‌ها و چراغ‌های راهنمایی ویژه ای برای دوچرخه سواران طراحی شده است و تجربه دوچرخه سواری در آمستردام می‌تواند سریع‌ترین و لذت بخش ترین تجربه دوچرخه سواری شهری برای شما باشد.

7- وندلپارک (Vondelpark ) :

این پارک زیبای شهری، در قلب شهر آمستردام قرار دارد و اگر می‌خواهید عصر دلپذیری را به دوچرخه سواری، پیاده روی، اسکیت کردن و یا نشستن روی چمن اختصاص دهید، این پارک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مساحت این پارک 47 هکتار است و در سال 1865 ساخته شده است. هر ساله حدود 10 میلیون نفر از این پارک بازدید می‌کنند و مجسمه‌های زیبا و مختلفی هم در این پارک قرار دارد.

سفر8-موزه مادام تسود(Madame Tussauds):

یکی از شعبه‌های قدیمی‌موزه مادام تسود در اروپا، در شهر آمستردام قرار دارد که در سال 1970 افتتاح شده. در موزه‌های مادام تسود، مجسمه‌های افراد مشهور با موم ساخته شده که چهره و قد و قواره ای شبیه با ابعاد و چهره واقعی این افراد دارند. در این موزه جذاب می‌توانید با مجسمه افرادی مثل برد پیت و آنجلینا جولی که شباهت زیادی هم به چهره واقعی شان دارند عکس یادگاری بگیرید و از مجسمه‌های جورج کلونی، آنگلا مرکل و باراک اوباما و چندین وچند شخصیت سرشناس دنیا هم دیدن کنید.9- خانه- موزه رامبرانت (Rembrandt House Museum): رامبرانت نقاش معروف هلندی بین سالهای 1639 تا 1656 در این خانه زندگی می‌کرد و بعد از ورشکستگی همه دارایی‌هایش از جمله این خانه را از دست داد. در قرن هفدهم این خانه بازسازی شد و حالا تبدیل به موزه ای با نام همین هنرمند شده است. در سال 014، حدود 300 هزار نفر از این خانه بازدید کردند.

سفر10- میدان دام (Dam Square):

میدان دام یکی از میادین قدیمی‌و مرکزی آمستردام است که در اطراف آن ساختمان‌های قدیمی‌و زیبایی قرار دارد و در مرکزیت میدان، رویدادهای مختلفی برگزار می‌شود. این میدان در قلب مرکز تاریخی آمستردام قرار گرفته و شکلی مربعی دارد. موزه مادام تسود و قصر رویال هم دراطراف این میدان هستند. در مرکز میدان هم معمولا تردست‌ها حضور یافته و توریست‌ها را دور خود جمع می‌کنند.

سفر


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان