پیشنهاد پاریس به «امباپه» دو برابر رئال است

مارکا اعلام کرده دلیل چرخش امباپه از رئال مادرید به سوی پاری سن ژرمن این است که باشگاه فرانسوی پیشنهاد دستمزد دو برابر به نسبت پیشنهاد رئال داده است.

پیشنهاد پاریس به «امباپه» دو برابر رئال است

به گزارش خبرگزاری مهر، کیلیان امباپه که پیش از این به تیم‌ فوتبال رئال مادرید و دیگر تیم‌‎های سطح بالای اروپا نسبت داده می‎شد قرار است انتقالش به پاری‌سن ژرمن را قطعی کند. این در حالی است که چندی پیش تقریبا همه کارشناسان معتقد بودند او به رئال خواهد پیوست و ناگهان در تصمیمی او تیم فرانسوی را برای بازی کردن انتخاب کرد.

مارکا مدعی شده دلیل چرخش این بازیکن 18 ساله از رئال به پاریس این بوده که تیم ثروتمند فرانسوی 2 برابر پیشنهاد رئال مادرید را به او پیشنهاد داده است. دستمزد این بازیکن در پاریس سالی 15 میلیون یورو خواهد بود و رقم ترانسفر او هم 150 میلیون یورو به اضافه 30 میلیون یورو پاداش طبق شرایطی خاص است و شاید حتی تا 200 میلیون یورو هم برسد.

رئال هم حاضر شده بود 180 میلیون یورو درخواستی موناکو را بپردازد، اما بر سر دستمزد درخواستی بازیکن توافق صورت نگرفت. تیم اسپانیایی می‎خواست ساختار فعلی حقوق دادن باشگاه را زیر سوال نبرد و حاضر نبود بیشتر از 6 تا 7 میلیون یورو در سال به او دستمزد بدهد.

تیم‎های دیگری مثل بارسلونا و منچسترسیتی هم مشتاق جذب امباپه بودند که نه از نظر ترانسفرفی و نه از نظر دستمزد پیشنهادشان حتی نزدیک به رئال و پاری‎سن ژرمن هم نبود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان