به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در این همایش، ضمن تقدیر از حضور فعال و بانشاط روسای شعب تهران و شهرستانها، تصریح کرد: موفقیت یک بانک از نقطه فروش حاصل میشود که همواره شعب آن بانک به عنوان نقاط فروش در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند و می توانند با مشتری مداری، رعایت اخلاق کاری، ارائه مناسب محصولات و خدمات و ... در حفظ و نگهداشت مشتریان کوشا باشند.
وی شاخصهای سودآوری، میزان وصول مطالبات، تجهیز و تخصیص منابع و تکریم ارباب رجوع را به عنوان شاخص های ارزیابی شعب در سال 1395 عنوان کرد و گفت: با توجه به میزان قدرت رقابت شعب تهران و شهرستان این ارزیابی در دو سطح شعب تهران و شهرستان صورت گرفت و هرکدام از شعب بر اساس شاخص های مورد نظر در دسته بندی قرار گرفتند و بر این اساس سه شعبه از تهران و سه شعبه از شهرستان به عنوان شعب برتر بانک دی در سال 1395 مشخص شدند.
مدیر عامل بانک دی با بیان اینکه شاخصهای بررسی عملکرد در سال 1396 بر اساس سیاست های ابلاغی از جمله جذب منابع ارزان قیمت صورت خواهد گرفت، گفت: شاخصهای انتخاب شعب برتر باید شاخصهای انگیزشی باشند که بانک را به سوی سودآوری سوق دهد و معیارهای انتخاب شعب برتر در سال 1396 بر این اساس تعیین خواهند شد.
گفتنی است بر اساس شاخصهای تعیین شده و ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد سال 1395، شعبه فرمانیه به ریاست رسول سعیدی، شعبه قائم مقام فراهانی به ریاست علیرضا باقری و شعبه یوسف آباد به ریاست مریم خلیلی رتبه های اول تا سوم از بین شعب تهران را کسب کردند و از میان شعب شهرستان نیز شعبه خرم آباد به ریاست حامد صادقی، شعبه اصفهان به ریاست رضا سلطانی و شعبه ارومیه به ریاست مهران ظرافت جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بر اساس دستور مدیرعامل بانک، تمامی همکاران شعب برتر علاوه بر اهدای لوح تقدیر مورد تشویق نقدی نیز قرار گرفتند.