این هفته پخش می شود؛

ناگفته های فتاح از جمنا و ریاست جمهوری دوازدهم در «دست خط»

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه «دست خط» این هفته شبکه پنج سیما، از چگونگی تشکیل جمنا و قرار گرفتن نامش در فهرست پیشنهادی این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خواهد گفت.

ناگفته های فتاح از جمنا و ریاست جمهوری دوازدهم در «دست خط»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه «دست خط»، مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه دست خط این هفته شبکه پنج سیما از چگونگی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) و قرار گرفتن نامش در فهرست پیشنهادی این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خواهد گفت و برخی ناگفته ها و پشت صحنه های آن را بازگو خواهد کرد.

فتاح در این برنامه همچنین از چگونگی انتخاب شدن به عنوان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و سختی های خدمت در این نهاد سخن خواهد گفت.

رئیس کمیته امداد به چالش اعتمادزایی مردم نسبت به این تشکل اشاره خواهد کرد و به بیان برخی مصداق هایی که موجب بی اعتمادی شده بود، می پردازد.

سید پرویز فتاح همچنین در این برنامه از چگونگی انتخاب بعنوان وزیر نیرو و علت قطع همکاری با دولت دهم با وجود پیشنهادات مختلف رییس جمهور وقت می گوید .

وی در این برنامه خاطرات شنیدنی از زمان جنگ و ارتباط با جلال طالبانی، کتک خوردن نامجو معاون خود در زمان وزارت نیرو در مجلس و مسائل خانوادگی خود بیان خواهد کرد.

«دست خط» به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت 16 از شبکه پنج پخش می شود و تکرار آن همان شب سی دقیقه بامداد خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر