داعش پایگاه‌های خود در تلعفر را به آتش کشید

سرکرده‌های گروه تروریستی داعش به اعضای این گروه در شهر تلعفر دستور داده‌اند تا پایگاه‌های خود در این شهر را به آتش کشیده و در منازل مسکونی این شهر مخفی شوند.

داعش پایگاه‌های خود در تلعفر را به آتش کشیدبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سرکرده‌های گروه تروریستی داعش به اعضای این گروه در شهر تلعفر دستور داده‌اند تا پایگاه‌های خود در این شهر را به آتش کشیده و در منازل مسکونی این شهر مخفی شوند.

حشدالشعبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مقامات اطلاعاتی نیروهای بسیج مردمی عراق اطلاعاتی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد داعش به اعضای خود در تلعفر دستور داده تا پایگاه‌های خود را به آتش کشیده و در منازل مسکونی مخفی شوند.

 در این بیانیه آمده است: دشمن از اعضای خود در تلعفر خواسته تا پایگاه‌های خود در این شهر را به آتش کشیده، از مکان‌های باز فرار کنند و در منازل مسکونی و خیابان‌های باریک مخفی شوند.

این اقدام تروریست‌ها در حالی انجام می‌شود که «حیدرالعبادی«، نخست وزیر عراق، بامداد روز یکشنبه 20 آگوست دستور آغاز عملیات آزادسازی تلعفر را صادر کرد و اکنون با گذشت چهار روز از این عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق پیشروی قابل ملاحضه‌ای در مناطق تحت اشغال داعش در این شهر کرده و داعش را از سه محور در این شهر محاصره کرده‌اند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان