اسامی برندگان جایزه بهترین خطوط هواپیمایی سال ۲۰۱۶

شرکت هواپیمایی امارات دبی جایزه جهانی خطوط هواپیمایی سال ۲۰۱۶ را کسب کرد و در رأس برترین‌های خطوط هوایی قرار گرفت. مسافرین خطوط هوایی در یک نظرسنجی شرکت کردند و برندگان جوایز مستقل خطوط هوایی را تعیین کردند. برای مشاهده برندگان دیگر این جوایز با بنیتا همراه باشید.

شرکت هواپیمایی امارات دبی جایزه جهانی خطوط هواپیمایی سال 2016 را کسب کرد و در رأس برترین‌های خطوط هوایی قرار گرفت. مسافرین خطوط هوایی در یک نظرسنجی شرکت کردند و برندگان جوایز مستقل خطوط هوایی را تعیین کردند. برای مشاهده برندگان دیگر این جوایز با بنیتا همراه باشید.

10 خط هوایی برتر جهان در سال 2016:

1. امارات
2. قطر ایرویز
3. سنگاپور ایرلاینز
4. کاتای پسیفیک
5. آنا آل نیپون ایرویز
6. الاتحاد ایرویز
7. ترکیش ایرلاینز
8. اوا ایر
9. کانتاس ایرویز
10. لوفت‌هانزا
 
شرکت هواپیمایی امارات این جایزه را برای چهارمین بار به دست آورده است. همچنین جایزه بهترین سرگرمی‌های داخل پروازی جهان و رتبه اول بخش نظرسنجی کلاس اقتصاد را از آن خودکرده است. رئیس شرکت هواپیمایی امارات –سر تیم کلارک- گفت:"امارات همیشه مشتریان را در مرکز توجه خود قرار داده است. ما هرروز در سراسر جهان به‌سختی کار می‌کنیم تا بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه کنیم."

در رتبه‌بندی جهانی قطر ایرویز رتبه دوم را گرفت و جوایزی ازجمله بهترین کلاس تجاری جهان، بهترین سالن کلاس تجاری جهان و بهترین خطوط هوایی کارکنان شرق میانه را به دست آورد. رئیس گروه اجرایی قطر ایرویز - اکبر الباکر- گفت:" خدمات این خطوط هوایی مشهور، هواپیماهای مدرن و اتاقک لوکس، همراه با شبکه جهانی در حال گسترش، مجموعه خطوط هوایی قطر را از بقیه جدا کرده است."

برنده رتبه سوم خطوط هوایی، سنگاپور است که به‌عنوان بهترین خطوط هوایی آسیا و بهترین صندلی کلاس تجاری خطوط هوایی مقام آورد. خطوط هوایی کاتای پسیفیک، در رتبه چهارم قرار گرفت و همچنین جایزه بهترین پاکیزگی اتاقک در جهان و بهترین فرست کلاس انجمن به خاطر امکاناتش در مرکز فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ را به دست آورد.

آنا آل نیپون ایرویز شماره پنج این رتبه‌بندی است و نیز جایزه بهترین خدمات فرودگاه و بهترین خطوط هوایی کارکنان جهان در آسیا را برای دومین سال به دست آورده است. الاتحاد ایرویز در رتبه شش جهان قرار گرفت و جوایز بهترین فرست کلاس اتاقک جهان، بهترین فرست کلاس صندلی و بهترین فرست کلاس پذیرایی کسب کرد.

بهترین خطوط هوایی

خطوط هوایی ترکیه رتبه هفتم جهان شد و برنده بهترین هواپیمایی اروپا و کلاس تجاری سالن ناهارخوری مطابق استانداردهای جهان شد. اوا ایر، جدیدترین هواپیمایی پنج ستاره جهان است که در رتبه هشتم قرارگرفته و به‌عنوان بهترین هواپیمایی بین اقیانوس آرام و بهترین امکانات آسایشی کلاس تجاری شناخته‌شده است.

 

در جایگاه نهم کانتاس ایرویز قرارگرفته که برنده بهترین خطوط هوایی استرالیا/اقیانوسیه برای چهارمین سال متوالی شده است. همچنین جایزه بهترین هواپیمایی کارکنان استرالیا/اقیانوسیه و بهترین پذیرایی ممتاز را کسب کرده است. رتبه دهم لوفت‌هانزا است که برای پنجمین بار جایزه بهترین خطوط هوایی بین اقیانوس اطلس و بهترین خطوط هوایی غرب اروپا را دریافت کرده است.

 @***3682-520-2669***!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر