نکات آرایشی از زبان مشاور زیبایی بنیتا [اختصاصی بنیتا]

چگونه کرم پودری مناسب رنگ پوست انتخاب کنیم ؟

foundation 1

چگونه کرم پودری مناسب رنگ پوست انتخاب کنیم ؟

تقریبا تمامی پوست ها دورنگ هستند و چیزی به نام پوست یکدست نداریم. برای انتخاب کرم پودر مناسب باید دقت کنیم که دو رنگی های سطح پوست را از بین ببریم. ایرانی ها و به طور کل شرقی ها باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که زیرلایه ی زرد رنگی داشته باشند و به عبارتی ترکیبی از رنگ زرد در آنها وجود داشته باشد. زیرا با رنگ گردنشان تناسب بهتری پیدا می کند. به علاوه، رنگ طبیعی ملانین پوست نیز زرد رنگ است.

wrong foundation choice

افرادی که رنگ پوست سفید و موی بلوند دارند می توانند از کرم پودرهای هلویی استفاده کنند.

آیا مصرف هر روز کرم پودر برای پوست مضر است؟

مصرف هر روز کرم پودر و پنکیک باعث آسیب رسانی به پوست صورت می شود. کرم پودر با ایجاد لایه ی ضخیم روی پوست مانع از عملکرد طبیعی پوست می شود. برای مراقبت از پوست بهتر است روزانه از ضد آفتاب ها و شب ها از کرم های مرطوب کننده استفاده شود.

استفاده از ضد آفتاب های رنگی را به جای کرم پودر پیشنهاد می کنید؟

ضد آفتاب ها نقش محافظت از پوست را دارند و اگر تمایل به استفاده از کرم پودر دارید، بهتر است در طول روز از ضد آفتاب های رنگی استفاده کنید.

نحوه ی صحیح استفاده از کرم پودر چگونه است؟

کرم پودر را باید نقطه نقطه بزنید و بعد با نوک انگشت یا اسفنج پخش کنید. نوک انگشت برای پخش کردن کرم پودر مناسب تر است زیرا حرارت انگشتان باعث می شود که کرم پودر سریع تر و بهتر جذب پوست شده  و به عبارتی روی پوست بخوابد.

برای استفاده از کرم پودر چه وسیله ای را توصیه می کنید؟براش، پد و یا اسفنج؟

اگه بخواهیم یک لایه ی ضخیم روی پوست کرم پودر بزنیم بهتراست از اسفنج استفاده کنیم. عملکرد براش و پد تقریبا یکسان است. از براش برای خطوط گریم بیشتر استفاده می شود.

compact

کامپکت یا کرم پودر فشرده را چه زمانی استفاده می کنند؟

کامپکت و کرم پودر فشرده برای پوست هایی است که لک و معایب زیادی دارند. چون این نوع کرم قدرت پوشانندگی بالایی دارد.البته برای پوست های چرب زیاد مناسب نیست زیرا معمولا این کرم ها سنگین هستند و چربی  زیادی دارند و در نتیجه باعث می شوند تا پوست های چرب بیشتر جوش بزنند.توجه داشته باشید که کرم پودر برای پوست های چرب باید فاقد چربی باشد.

 

 

برای پرسیدن سوالات خود از کارشناس زیبایی بنیتا در انجمن زیبا باشیم کلیک کنید

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر