پیشنهاد هایی برای خرید کتانی

اگر هفته‌ای وجود داشته باشد که شما بتوانید قفسه‌ی کفش‌های خود را پر از کفش‌های کتانی جدید بکنید این هفته بهترین فرصت مناسب است

اگر هفته‌ای وجود داشته باشد که شما بتوانید قفسه‌ی کفش‌های خود را پر از کفش‌های کتانی جدید بکنید این هفته بهترین فرصت مناسب است. اینجا تعدادی از محصولات تازه به بازار روانه شده داریم که در کانون توجه قرارگرفته و نظر اکثریت مردم را به خودش جلب کرده است که از آن‌ها می‌توان به جفتی از کتانی‌های جردن s11 (Jordan 11s) و کتانی‌های کم‌فروغ‌تر هیروشی فوجیوارو Hiroshi Fujiwara طراحی‌شده توسط شرکت نایک اشاره کرد؛ اما الماس‌های واقعی جفت‌هایی هستند که به‌احتمال‌زیاد پایین‌تر از رادار مشتریان پرواز می‌کنند (کمتر موردتوجه هستند) مانند یک جفت از جیرهای آدیداس سامباس (Adidas Sambas) و یک شریک غول کفش‌های کتانی کانادایی که در حال ارتقای همکاری با آدیداس است؛ و همه‌ی آن‌ها محصولات خود را هم‌زمان روانه بازار نمودند، بنابراین تصمیم خودتان را همین حالا بگیرید و آماده شوید برای زمانی که شکار آغاز می‌شود. با بنیتا همراه باشید.

Nike x Fragment Design Zoom Tennis Classic AC White

esquire

هیروشی فوجیوارو دوباره با نایک برگشته و این بار نقطه نظرات منحصربه‌فرد خودش را در نایک تنیس کلاسیک بکار برده است و از طرح چرم نقش برجسته سوسمار و یک دبلیو (W) در روی پاشنه این کتانی استفاده کرده است. طرفداران فوجیوارو توسط این جفت کتانی سبک و سریع جذب شدند و بنابراین اگر خیال داشتن این کفش شمارا غلغلک می‌دهد الآن زمانش فرارسیده که آن را بخرید.
قیمت: 164 دلار



Nike x Fragment Design Zoom Tennis Classic AC Black

esquire

جفت سیاه این کتانی در آخر هفته هیروشی فوجیوارو ظاهری شبیه به چرم کروکدیل در قسمت بالایی کفش و یک بی (B) حکاکی شده بر روی پاشنه را دارد. اگرچه جفت سیاه این کتانی در زمستان بیشتر از جفت سفیدش کار شمارا راه می‌اندازد اما باید معترف بود هردوی آن‌ها بی‌نهایت جذاب برای خریدن و پوشیدن هستند.
قیمت: 164 دلار


Nike Air Foamposite Pro Hyper Cobalt

esquire

کتانی‌های اینستنت کلاسیک (instant classic) پنی هاردوای (Penny Hardaway) یک شبح فوق‌العاده محبوب علی‌الخصوص در بازارهای مناطق شهری است. در این کفش به رنگ کبالت سیر، علی‌رغم استفاده از فومپوزیت در قسمت بالایی، حجم کمی به‌کل ساختار کفش داده، اگرچه ممکن است به نظر آید که این جفت از کتانی بدرد هرکسی نخورد اما رنگ تیره این کتانی زمانی که برق متالیک آن برخلاف رنگ دریافتی آن با هر قدمی که برداشته می‌شود موردتوجه قرار می‌گیرد.
قیمت: 230 دلار



Greats Royale "Flight Pack"

esquire

روند صعودی و خارق‌العاده، مأموریت ارائه کتانی‌های ساخت ایتالیا باقیمت‌های مقرون‌به‌صرفه با استفاده از کتانی‌های فلایت پک (Flight Pack) است. ترکیب سه‌گانه‌ای طراحی این کتانی‌ها الهام گرفته‌شده از کتانی‌های MA-1 bombers است. ساتن، کامو (پارچه‌های مورداستفاده برای استتار) (camo) و عناصر به رنگ نارنجی باهم ترکیب‌شده‌اند تا یک مجموعه‌ی رنگی کلاسیکی را به وجود آورند.
قیمت: 179 دلار



Adidas Samoa "Pigskin" Mint

esquire

نهضت آدیداس برای به‌روز کردن تمام کلاسیک‌های خود ادامه دارد و این بار توسط لوکس کردن سامبا. در این نسخه نعنایی قسمت بالای کفش از جنس توپ فوتبالی است و این طراحی دوباره حس طراوت و تازگی به این کتانی‌ها بخشیده است.
قیمت: 130دلار



Adidas Samoa "Pigskin" red

esquire

اگر شما دنبال چیزی خارق‌العاده و برجسته‌تر از یک کفش کتانی چرم جیر به رنگ سبز روشن می‌گردید، گزینه‌ی مدنظر شما نسخه‌ی آدیداس سامبا به‌روز شده می‌تواند باشد که تضمین می‌کند هر توجهی رو به سمت شما جلب می‌کند. این رنگ قرمز یکرنگ قرمز پرحرارت و انرژی است که این کفش کتانی را تبدیل به یک انتخاب درست برای کسانی که به دنبال جلب‌توجه دیگران هستند کرده است و این گزینه برای این‌گونه افراد پیشنهاد می‌شود.
قیمت: 130دلار


Air Jordan 11 Low "Metallic Gold"

esquire

جردن 11 (Jordan 11) یکی از محبوب‌ترین مدل‌های جردن در تاریخ هست و طراحی این کفش تنها راه برای اضافه کردن خطی به رنگ طلایی به یک کتانی است. انگشت خودتان را برای کلیک کردن آماده کنید زیرا به‌زودی فروش این کتانی آغاز می‌شود.
قیمت: 170دلار



Adidas x Livestock "Rhythm" Samba

esquire

برای نسخه به‌روز متفاوتی از سامبا، به‌ظاهر مجموعه‌های لایو استوک (Livestock) یک جیر با انعطاف بالا، راه‌راه‌های رنگی و با تخت کفش ساده و شفاف وجود دارد. این عناصر باهم واقعاً یک ظاهر منحصربه‌فرد و ویژه‌ای بر اساس تفکرات افسانه‌ای سامبا بر مبنای مزایای بیشتر و تمرکز بر ورزش می‌دهد.
قیمت: 110دلار



Adidas x Livestock "Rhythm" Pure Boost PK ZG

esquire

لایو استوک یک موسسه حقیقی است و زمانی به وجود آمد تا پیام گسترش کفش‌های کتانی را در سراسر کانادا ابلاغ کند و همکاری جزئی آن‌ها با آدیداس حرکت و مأموریت بعدی آن‌ها است. این محصولات ارتقا یافته را از دست ندهید با بازی با ترکیبات از رنگ‌های مختلف و پارچه، این برند یک بعد جدیدی به کفش‌های کتانی بخشیده که این مورد این محصول را جذاب و قابل‌درک می‌کند.
قیمت: 140دلار



Diadora x UBIQ N.9000 "Red Ribbon"

esquire

برند ایتالیایی دیادورا همیشه با چالش انتظارات مواجه هست علی‌الخصوص از زمانی که به یک برند باکیفیت تبدیل‌شده است و ما باید کفش‌های کتانی درخواستی‌مان را از این برند انتظار داشته باشیم این هفته‌ای برند با فروشگاه کفش کتانی UBIQ فیلادلفیا توسط یک نسخه فوق‌العاده‌ای از N.9000 لینک می‌خورد. این محصول یک مجموعه رنگارنگ و قابل‌توجه ای از ترکیب ایتالیا و فیلادلفیا را باهم به ارمغان می‌آورد.
قیمت: 200دلار



Vans x WTAPS Era "Anaconda"

esquire

برندهای کمی وجود دارند که تعادلی از انواع کفش‌ها را مانند برند ونس در خود داشته باشند و این هفته احساس ترکیب با اسکیت WTAPS را خواهیم داشت که نتیجه‌اش در 10 مورد از این مجموعه‌ی کفش‌ها وجود دارد؛ اما موارد برجسته‌ی این مجموعه، سه‌گانه‌ای از نقش برجسته‌ی طرح پوست مار هستند. رنگ سفید، سیاه و آبی این جفت‌های هماهنگ یک سادگی کلاسیکی همراه با تا حدودی ظاهر موردپسند به لطف رویه‌ی جذاب این کفش القا می‌کند
قیمت: 150دلار



Air Jordan 1 AJKO Navy

esquire

معمولاً کتانی‌های برزنتی نسخه‌ی Air Jordan 1, the AKJO دست‌کم گرفته‌شده‌اند حالا این کتانی‌ها بافت متفاوتی را با این جفت شبیه به کفش‌های نیروی دریایی و ویژگی‌های ظاهری و باطنی آن تجربه کرده است. اگرچه تا آخر این هفته پیشرفت این محصول کندتر از سایر تولیدات عرضه‌شده از نایک را خواهد داشت اما به‌هیچ‌وجه شمارا دل سرد نخواهد کرد و شایستگی این را خواهند داشت تا جایی در میان قفسه‌ی کفش‌های شما داشته باشند.
قیمت: 140دلار

 


New Balance x Ball and Buck 585 "Sporting Gentleman"

esquire

برند Ball and Buck's برای تعادل در مجموعه محبوب پوشاک خود چه چیزی را کم دارد؟ قطعاً یک‌چیز خاص همراه باظرافت و زیبایی –آن‌ها از چیزی بیش از طبیعت محدود خودساخته شده‌اند و چیزی بیشتر از چند دلار را عاید فروشندگان خوش‌شانسی می‌کنند که به این جفت از کفش‌های کتانی دسترسی داشته باشند. تلاش خودتان را برای دستیابی به 500 عدد از این نسخه محدود را بکنید و تصمیم بگیرید که شایسته‌تر است که این کتانی‌های بارزش و گران‌بها را بپوشید یا در دستتان بگیرید!
قیمت: 238 دلار

 


Adidas Yeezy 350 Boost Infant

esquire

اگر شما می‌خواهید یک شخصیت بسازید، باید کودک خود را در خط کتانی‌های خودش نگه‌دارید؛ اما اگر این کار را برای خودتان انجام می‌دهید برای یک رقابت برای خرج کردن 130 دلار برای هر کفش کتانی برای هر دو ماه آماده کنید. (زیرا مشکلات کوچک خیلی سریع خودشان را نشان می‌دهند). نسخه‌ی اولیه Yeezy Boost 350 قرار است در 350 رنگ عرضه شود. برنامه‌های مورد تائید آدیداس را چک کنید و محصول و فروشگاه مدنظر خودتان را انتخاب کنید.
قیمت: 130 دلار

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان