خراسان رضوی با ۵۲ درصد ظرفیت اقامتی کشور آماده میزبانی مسافران است

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۸ – مشهد &#۸۲۱۱; ایرنا &#۸۲۱۱; معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با افزون بر ۵۲ درصد ظرفیت اقامت کشور آماده میزبانی از زائران و مسافران در دور دوم سفرهای نوروزی است.

تاریخ خبر : 1393/01/08 – مشهد – ایرنا – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با افزون بر 52 درصد ظرفیت اقامت کشور آماده میزبانی از زائران و مسافران در دور دوم سفرهای نوروزی است.

ˈسیدجواد موسویˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ظرفیت اقامتی که حدود 252 هزار نفر می باشد با تنوع گسترده و برای اقشار متعدد و سطوح مختلف اقتصادی برنامه ریزی شده است.

وی گفت: این تنوع بگونه ای است که در میان آن ها از کمپ ها و مدارس که شبی 85 هزار ریال است تا میهمانپذیرها ، هتل آپارتمان ها و هتل ها با درجه بندی های مختلف یک تا پنج وجود دارد.

وی اظهار داشت: نرخ های اقامت در مشهد در تمامی این اماکن اقامتی در مقایسه با سایر نقاط کشور ارزان تر است، ضمن آنکه این تنوع اماکن اقامتی را در هیچ نقطه ای از کشور نداریم.

وی ادامه داد: فقط کمپ غدیر در مشهد با امکانات مناسب تدارک شده در دو فضای سرپوشیده و نیز روباز می تواند روزانه پذیرای بیش از چهار هزار دستگاه خودرو و خانواده باشد.

وی با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز ششم یک میلیون و 837 هزار نفر شب اقامت در مشهد به ثبت رسید.

وی افزود: از این تعداد 994هزار و 451 نفر شب اقامت مربوط به مشهد و بیش از 63 هزار نفر شب دیگر در سایر شهرستان های استان بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: مشهد در دور دوم سفرها با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با اقبال قابل توجه مسافران نوروزی مواجه شود.

وی بیان کرد: بر این مبنا تمامی بخش ها و امکانات استان و مشهد الرضا (ع) برای پذیرایی از این مسافران مهیا می باشد.

خراسان رضوی با 52 درصد ظرفیت اقامتی کشور آماده میزبانی مسافران است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر