ماهان شبکه ایرانیان

گرانی؛ بالاترین آمار شکایت‌ در سفرهای نوروزی

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۸ – از ۲۶ اسفند‌ماه ۹۲ تا پنجم فروردین‌ماه ۹۳، از میان ۶ هزار و ۳۳۱ مورد تماس ثبت شده در سامانه‌ی ۰۹۶۶۹، ۷۲ مورد شکایت از گرانی و کیفیت پایین خدمات شده است.

تاریخ خبر : 1393/01/08 – از 26 اسفند‌ماه 92 تا پنجم فروردین‌ماه 93، از میان 6 هزار و 331 مورد تماس ثبت شده در سامانه‌ی 09669، 72 مورد شکایت از گرانی و کیفیت پایین خدمات شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، در این مدت زمان از تعطیلات نوروزی، 26 مورد شکایت از گرانی خدمات، 19 شکایت از کیفیت پایین خدمات، 18 مورد شکایت درباره‌ی رفتار کارکنان و سه مورد درباره‌ی نظافت اماکن اقامتی و پذیرایی ثبت شده است.

بیشترین شکایت‌ها تا پنجم فروردین‌ماه با 26 مورد مربوط به هتل‌ها و 24 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی بوده است. همچنین سه مورد از این شکایت‌ها به اماکن پذیرایی بین‌راهی، 2 مورد به هتل آپارتمان‌ها، دو مورد به خانه‌ی معلم، یک مورد به جاذبه‌های گردشگری، 13 مورد به سایر موضوعات و یک مورد هم به اماکن پذیرایی درون شهری مربوط بوده است.

11 پیشنهاد هم در سامانه 09669 به ثبت رسیده است که موضوعات آن به اماکن اقامتی، اماکن پذیرایی، جاذبه‌های گردشگری و سایر خدمات مربوط می‌شد.

همچنین وضعیت راه‌ها با 2244 مورد همچنان در صدر موضوعات قابل پیگری از طریق این سامانه قرار دارد. امداد خودرو با 1735 مورد، جاذبه‌های گردشگری با 703 مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 667 مورد، سایر موارد با 165 مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با 41 مورد و اماکن پذیرایی با 37 مورد در رتبه‌های بعدی این پیگیر‌ی‌ها قرار دارند.

گرانی؛ بالاترین آمار شکایت‌ در سفرهای نوروزی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان