ماهان شبکه ایرانیان

قدردانی ابتکار از رسانه ملی به خاطر توجه به حفاظت از محیط زیست در سریال پایتخت ۳

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۱۴ – به گزارش خبرگزاری فارس رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیر شبکه یک سیما، از تلاش‌های رسانه ملی در ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست در سریال نوروزی پایتخت ۳ قدردانی کرد.

تاریخ خبر : 1393/1/14 – به گزارش خبرگزاری فارس رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیر شبکه یک سیما، از تلاش‌های رسانه ملی در ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست در سریال نوروزی پایتخت 3 قدردانی کرد.

در بخشی از نامه معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مهدی فرجی آمده است: رسانه ملی در نوروز 93 با توجه ویژه به موضوع محیط زیست، محیط بانان مکرم و سختکوش و نیز ضرورت حفظ تنوع زیستی و حیات وحش در قالب برنامه و سریال‌های موفقی چون «پایتخت 3» توانست الگوی مناسبی از فرهنگ‌سازی برای مخاطبان عام ارائه دهد.

ابتکار افزود: بی شک پرداختن به موضوع محیط زیست در لابه لای تولیدات در سبک‌ها و ژانرهای مختلف بیش از ساختن سریال‌های اختصاصی محیط زیستی فایده دارد.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از این نامه آورده است: این سریال با زبانی ساده و شیرین، توجه همه افراد خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان را به طبیعت و حیات وحش و نیز خطراتی که زمین یگانه ما را تهدید می‌کند ،‌جلب کرده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این نامه ضمن قدردانی از ساخت و پخش این گونه برنامه‌ها و سریال‌ها که می‌تواند به خوبی گفتمان حفاظت از محیط زیست، طبیعت و حیات وحش را نمایش دهد تداوم انها را خواستار شد .

قدردانی ابتکار از رسانه ملی به خاطر توجه به حفاظت از محیط زیست در سریال پایتخت 3

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان