عدم کیفیت سفرهای ایرانیان

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۲۰ – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران(istta) به نقل از تسنیم، ایرج ندیمی درباره کیفیت سفرهای نوروزی مردم اظهار داشت: کیفیت سفرها را باید در چند انگاره تعریف کنیم، یکی انگاره استانداردهاست، دیگری، خدمات و دیگری فرهنگ است اما در مجموع باید گفت که در ایران با مشکلات مختلفی از نظر استاندارد خدما ...

تاریخ خبر : 1393/1/20 – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران(istta) به نقل از تسنیم، ایرج ندیمی درباره کیفیت سفرهای نوروزی مردم اظهار داشت: کیفیت سفرها را باید در چند انگاره تعریف کنیم، یکی انگاره استانداردهاست، دیگری، خدمات و دیگری فرهنگ است اما در مجموع باید گفت که در ایران با مشکلات مختلفی از نظر استاندارد خدمات ارائه‌ شده، انواع خدمت‌ها و کالاها و فرهنگ برخورد و مشکلاتی که مسافران به مردم شهر مقصد تحمیل می‌کنند، روبه‌رو هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر آمار رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره اقامات 30 درصد مسافران نورزی در چادرها اضافه کرد: به عنوان نمونه در این حوزه اگر فقط پدیده خیابان‌خوابی و موضوع زباله‌ای که از این امر ایجاد می‌شود را در نظر بگیریم نه مباحث دیگر، متوجه می‌شویم که از نظر هزینه‌های تحمیلی میزان آسیب‌ها بالاست.

ندیمی تصریح کرد: در مجموع نمی‌توان کیفیت سفرها را مطلوب دانست و حتماً باید تحولاتی را داشت البته باید در نظر داشت در حال حرکت به سمت توسعه سفرها هستیم ولی با مطلوب فاصله داریم اما سرعت ما کند است و باید بیش‌تر فعالیت کنیم و از مشارکت جامعه داخلی استفاده کنیم.

سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس با بیان این‌که به عنوان نمونه دیگر، در لاهیجان چند هزار نفر از خانه‌های استیجاری استفاده کردند، خاطرنشان کرد: در مجموع پدیده گردشگری، اقامت، ضریب اشغال هتل‌ها، مکان‌یابی هتل‌ها، کیفیت خدمات هتل‌ها زمان تراکم پذیرش جمعیت، روش اخذ فرصت آن قدر در ایران با تنوع روبه‌روست که مشکلاتی را از نظر جلب جذب ایجاد کرده است.

عدم کیفیت سفرهای ایرانیان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر