هتل خاتم یزد

امکان رزرو این هتل توسط &#۸۲۲۰;سامانه رزرواسیون مهر&#۸۲۲۱; مقدور می باشد. رزرو هتل خاتم یزد

امکان رزرو این هتل توسط “سامانه رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل خاتم یزد

اقامتی لذت بخش را در محیطی آرام و صمیمی با تجهیزاتی مدرن در هتل خاتم یزد تجربه کنید. این اقامتگاه به دور از ازدحام و شلوغی و ترافیک شهری در منطقه ای خوش آب و هوایی از یزد واقع شده است. هتل خاتم یزد در بهترین و بالاترین نقطه شهر قرار گرفته و تا مرکز شهر فاصله کمی دارد. گردشگران از اینجا به همه اماکن مورد نیازشان دسترسی آسانی دارند و به راحتی میتوانند به بازدید از مراکز خرید شهر و جاذبه های گردشگری بروند.
هتل سه ستاره تاپ خاتم در بلوار جمهوری شهر یزد واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت 1100 مترمربع و زیربنای 3000 مترمربع در 3 طبقه با 34 اتاق در سال 1386 افتتاح شده است. هتل از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین و بالا ترین نقطه شهر یزد واقع شده است به طوری که میهمانان داخلی و خارجی می توانند به راحتی به محل های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه 10-15دقیقه با ماشین است.
آدرس : یزد بلوار جمهوری جنب تالار یزد ، هتل خاتم

فاصله تا فرودگاه :7 دقیقه با ماشین

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، کافی شاپ ،

تسهیلات ویژه:هتل خاتم با مساحتی بالغ بر 1000 مترمربع ، دارای 3 طبقه و 33 باب اتاق از قبیل یک تخته ، دوتخته ، سه تخته، سوئیت VIP و اتاقهای کانکت با امکانات رفاهی مدرن و مجهز به تلویزیون ، یخچال ، ماهواره ، اینترنت ، سیستم تهویه ، سرویس ایرانی و فرنگی ، وان ، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد ، خدمات خشکشویی ، روم سرویس ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس ، تالار جهت برگزاری مراسم عروسی و میهمانی ها ، همچنین ارائه خدمات تور و ترانسفر در خدمت شماست . مـوقعیت و مـکان هتـل خـاتـم : هتل خاتم از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین و بالا ترین نقطه شهر یزد واقع شده است به طوری که میهمانان داخلی و خارجی می توانند به راحتی به محل های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند .

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یزد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر