ماهان شبکه ایرانیان

سه نکته برای بهتر به نظر رسیدن موهایتان

با رسیدن فصل پائیز و شروع شدن سال تحصیلی جدید ما نیز می‌توانیم به نو بودن بی اندیشیم و با انتخاب سبک مدل موی بسیار زیبا و شیک در خانه و مهمانی‌ها و همچنین عروسی با این مدل‌های ساده و بسیار آسان در درست کردن زیبا و منحصربه‌فرد شوید

با رسیدن فصل پائیز و شروع شدن سال تحصیلی جدید ما نیز می‌توانیم به نو بودن بی اندیشیم و با انتخاب سبک مدل موی بسیار زیبا و شیک در خانه و مهمانی‌ها و همچنین عروسی با این مدل‌های ساده و بسیار آسان در درست کردن زیبا و منحصربه‌فرد شوید.نکته‌های امروز برای موهای مردان مناسب هستند و اگر شما هم یکی از آن‌ها هستید با رعایت این نکات تنها یک گام تا زیبایی دارید.در ادامه با بنیتا همراه باشید.


وقتی‌که بحث مو پیش کشیده می‌شود سخت‌ترین چیزی که به‌سختی می‌تواند به دست آید روال کار مرتب کردن آن است. وان آکورد یکی از آرایشگران معروف که موهای افراد معروفی مانند بروس اسپرینگستین (بُروس فردریک ژوزف اِسپرینگستین، خواننده، نوازندهٔ گیتار و آهنگساز موسیقی راک و موسیقی محلی آمریکایی است)، آل پاچینو و هیلاری کلینتون که نیازی به معرفی ندارند را آرایش می‌کند دراین‌باره نظراتی دارد. به گفته‌های او: «هر فرد موهای متفاوتی دارد، موها رشد می‌کنند، چربی در آن‌ها تولید می‌شود و یا خاک جمع می‌شود. اگر شما موهای لندی دارید نیاز نیست که زیاد آن‌ها را بشویید مخصوصا کسانی که موهای ضخیم‌تری دارند؛ و اگر موهای شما نازک است کمی باید تعداد دفعات شست‌وشو را بالا ببرید». در اینجا چند تا از توصیه‌های او را برای شما آماده کرده‌ایم که بدانید چه کاری باید بکنید تا موهای شما در بهترین شکل خود نمایش داده شوند.


به شامپوی خود بیشتر دقت کنید

 

انتخاب شامپوی مناسب

 eemsdiary


خیلی از ما در خرید شامپوهای خود دقت نمی‌کنیم و یا اگر نسبت به نوع آن وسواس داشته باشیم اطلاعات کافی برای انتخاب شامپوی درست را نداریم. شامپوهایی که پی اچ بالا دارند درست است که در تمیز کردن بهتر هستند ولی به پوست هم آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌رسانند. انتخاب یک شامپوی مناسب یک بحث است و شیوه حمام برای موها و اعمالی که پس‌ازآن باید انجام شود بحث دیگر که از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این راهنمایی در ادامه با ما باشید.
خیلی از شامپوهایی که تولید می‌شوند پی اچ (pH) بالایی دارند، این بدان معنی است که آن‌ها به‌جای این که یک شامپو باشند یک پاک کنده قوی هستند و به درد پوست ما نمی‌خورند. آکورد می‌گوید که: «با بعضی ا این شامپوها می‌توان ظرف‌ها را هم شست، این مانند ان است که شما ظرف غذای خود که در آن غذا پخته‌اید را با پاک‌کننده بسیار قوی پالمولیو بشویید.» او به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد که شامپوهایی با پی اچ متعادل تهیه‌کننده حتی اگر نیاز است که پول بیشتری را پرداخت کنند. پی اچ باید چیزی در حد 5 یا 4 باشد بیشتر از این در درازمدت به ضرر شما تمام خواهد شد.
آکورد می‌گوید که: «پوست یک قسمت ارگان بزرگ است و خیلی از چیزها را جذب می‌کند، اگر شما جز کسانی هستید که گلوتن را نمی‌توانید تحمل‌کنید، پس باید به مواد تشکیل‌دهنده در شامپوی خود توجه کنید. اگر در شامپویی که می‌خواهید بخرید مقدار زیادی پروتئین گندم باشد، بهتر است که بدانید که استفاده از آن شامپو تاثیر خوشایندی برای شما به ارمغان نخواهد آورد.» او پیشنهاد می‌دهد به‌جای اینکه وقت خود را صرف خواندن برگه چاپ‌شده پشت شامپوها کنید با یک آرایشگر ماهر و مورد اعتماد مشورت کنید. او می‌گوید که همه ما حتما به سلمانی رفته‌ایم و با اعتماد به دستان ماهر آرایشگر بر روی صندلی او نشسته‌ایم. بهتر است بدانید که صندلی‌ای که متعلق به یک آرایشگر ماه است یکی از امن‌ترین جاها برای افرادی است که روزی دچار شوره سر و یا ریزش مو می‌شوند، است. یک آرایشگر ماهر می‌تواند به شما کمک کند تا مناسب‌ترین شامپو را برای خو انتخاب کنید.


زمان و نحوه شستن موهایتان را بدانید

 

زمان درست شستن موهاbirchbox


آکورد دراین‌باره نظراتی جالبی دارد، یکی از آن‌ها می‌گوید: «جواب سریع برای زمان مناسب شستن موهایتان کی هست می‌تواند این باشد که موقع کثیف بودن موهایتان بهترین زمان است؛ اما این جواب می‌تواند برای هر شخصی متفاوت باشد». نکته شامپو در این است که آن برای پاک کردن یک‌چیز از روی موهایتان است، آن چیز می‌تواند خاک یا عرق یا چیز دیگری مانند چربی باشد. خب اگر که زیاد نیاز به حمام دارید برحسب استانداردهایی که برای پوست خود تعیین کرده‌اید، بهتر است که زیاد هم از شامپو استفاده نکنید. اگر که به سالن ورزشی می‌روید که همه‌روزه عرق می‌کنید که در این صورت برای خود باید چاره‌ای بیندیشید، چون استفاده زیاد از شامپو هم پیامدهایی برای پوست شما خواهد داشت. طبق گفته آکورد برای شستن صحیح موها چند گام وجود دارد: «ابتدا موهای خود را خیس کنید و یک مقداری شامپو بردارید و بر روی موها بمالید و سعی در ماساژ دادن موها کنید و بیشتر توجه خود را معطوف به پوست سرتان کنید، چیزی که ما می‌خواهیم ایجاد جریان خون است، باید سعی کنید که موهای خود را از خواب بیدار کنید. البته نوع ماساژ به قطر و درازی موهای شما بستگی دارد، اگر موهای ضخیم دارید باید کمی به مرطوب‌تر کردن آن‌ها فکر کنید که من در اینجا شامپوی مرطوب‌کننده را پیشنهاد می‌کنم.»


بعد از حمام از حالت‌دهنده و یا مواد آرایشی برای موهای خود استفاده کنید

 

استفاده از ژل بعد از حمام

slickedbackhair

آکورد می‌گوید که: «بعد از شستن موهایتان با شامپو حتما آن‌ها را با یک‌چیزی آرایش کنید. من کسانی را دیده‌ایم که بعد از حمام فقط یک شانه بر روی سرشان می‌کشند و راهی محل کارشان می‌شوند، درست است که نه شن و چیز اضافه در موهایشان نیست ولی اغلب موها بعد از حمام با شامپو شکیل نیستند و نیاز دارند که با یک محصولی آن‌ها را آرایش کنید، برای این کار می‌توانید از روغن مو و یا ژل و یا کرم حالت‌دهنده استفاده کنید. شما می‌تواند با یک ظاهر شکیل بعد از حمام ظاهر شوید. دلیل اینکه بعضی افراد این کار را نمی‌کنند این است که آن‌ها از این موضوع باخبر نیستند و آدم اشتباهی را برای راهنمایی انتخاب کرده‌اند. البته سخت است که به چنین افرادی فهماند که واقعا استفاده از مواد آرایشی بعد از حمام ضروری است.»

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان