چگونه تبدیل به استاد سبک مینیمالیست شویم

مینیمالیست همانند این است که همه چیز مرتب، تمیز و شسته رفته باشد. معمولاً رنگ سفید رنگ اصلی محسوب می‌شود و فضای خالی زیادی برای حرکت معمولاً در عکس‌ها و یا لباس‌ها وجود دارد. در این سبک معمولاً تنوع رنگی زیادی وجود ندارد و از یک سری رنگ هاب محدود استفاده می‌شود. حتی قوانین خاصی در استفاده از اشکال هم وجود ندارد. با بنیتا همراه باشید.

مینیمالیست همانند این است که همه چیز مرتب، تمیز و شسته رفته باشد. معمولاً رنگ سفید رنگ اصلی محسوب می‌شود و فضای خالی زیادی برای حرکت معمولاً در عکس‌ها و یا لباس‌ها وجود دارد. در این سبک معمولاً تنوع رنگی زیادی وجود ندارد و از یک سری رنگ هاب محدود استفاده می‌شود. حتی قوانین خاصی در استفاده از اشکال هم وجود ندارد. با بنیتا همراه باشید.

dmarge

سبک مینیمالیست به علت کمبود رویکرد در خلاقیت همیشه مورد نقد بوده است، در این سبک هر چه طراحی‌ها ساده‌تر باشند بیشتر به چشم می ایند و به اصول و سبک میمنیمالیست نزدیک‌تر است. با وجود مخالفت‌های شدید و انتقادهای زیاد، بیشتر مردان طرفدار بزرگ این سبک هستند. البته برای مردان این سبک ناخواسته و با رنگ مشکی بوجود می اید. بیشتر مردان حتی نمی‌دانند سبکی در لباس پوشیدن دارند. مینیمالیست یک سبک خنثی است و بیشتر شما شاید در لباس‌هایتان مجموعه‌ای از این سبک داشته باشید. شما می‌توانید بدون هیچ کلاس و یا تجربه‌ای یکی از استادان مینیمالیستی باشد.

نکاتی که باید در مورد مینیمالیست بدانید
همان طور که اشاره کردیم سبک مینیمالیست دارای قوانین خاصی نیست ولی شما لازم هست کمی در موردان اطلاعات بدست اورید. پس قبل از هر چزی به سراغ نکات اولیه موجود در این سبک خواهیم رفت:

رنگ
مینیمالیست سبکی نیست که دران از الگوها استفاده کرد بلکه باید پالتی است از تمام رنگ‌ها که شما باید بتوانید با تک تک رنگ‌ها بازی کنید. رنگ‌های اول بکار رفته در سبک می‌توانند از سفید تا سیاه باشند ولی مهم‌ترین رنگ‌های بکار رفته قهوه‌ای، آبی تیره، خاکستری و سفید است. ساده فکر کنید. این اولین قانون در مینیمالست است.
لورا وازرمن (Laura Wassermann) مشاور مد و پیش بینی روند مد در مورد مینیمالیست می‌گوید: یکی از جدیدترین روندهای موجود در مینیمالیست این است که شما از یک تون رنگی با تغییرهای اندک در کنار همدیگر استفاده کنید و برای مثال می‌توانید از یک رنگ کرمی در چندین توناژ رنگی استفاده کنید.

برش
مینیمالیست ها با شکل و طرح و نوع برش هم در دوختن لباس‌ها بازی می‌کنند. به این معنی که در این سبک ساختار خیاطی و قوانیت تغییر می‌کند، معمولاً اندازه‌های دوخته شده می‌توانند بزرگتر، درازتر، مستطیلی‌تر و با همچنین کوتاه‌تر هم باشند. ویژگی این سبک ایجاد تفاوت در عین پیچیدگی است. بر اساس گفته لورا، استفاده از اشکال در خیاطی این سبک با حذف تمام ویژگی‌ها توجیه پذیر است. معمولاً برش‌ها در این سبک ساده، نوک تیز، Y مانند وبدون تقارن می‌باشند. همه این‌ها باید در یک نگاه ساده در چشم بیننده بوجود آید.

بافت
بافت آخرین نکته در زیبایی و همچنین احساسی است که در پوشیدن لباس به شما دست می‌دهد است. بافت به عنوان ساز و برگ لباس محسوب می‌شود. در مینیمالیست، تضاد در نوع بافت پارچه‌ها، تراکم و قابل شستشو بودن از جمله ویژگی‌هایی است که می‌توان در کنار لباسی که چند رنگ را باهم دارد اضافه کرد. جین یکی از بافت‌هایی است که بسیار مورد توجه مینیمالیست ها قرار می‌گیرد. لباس‌های کشباف پشمی، کاپشن‌های چرمی و بافت‌های عمیق به عنوان لباس بیرون و سبک مینیمالیست مناسب محسوب می‌شود.
ولی بافت کتان بهترین بافت برای این سبک است. شما می‌توانید به جای همه بافت‌ها از کتان استفاده می‌شود. نکته‌ای که باید ملاحظه کنید این است که رنگ‌های یکسان نباید در کنارهم استفاده کنید. در نهایت از جزییات زیاد بپرهیزید، پارچه‌های با کیفیت و لباس‌هایی با برش‌های تمیز انتخاب کنید. کار ساده اس است.

سبک‌های استادانه در مینیمالیست
در حالیکه راه‌های زیادی برای ایجاد سبک مینیمالیست وجود دارد ما برای شما 4 روش ساختار شکنانه از این سبک معرفی خواهیم کرد. این ایده‌ها به شما کمک خواهند کرد که وسواس در برش‌ها را رها کنید به برش‌های ساده توجه کنید، رنگ‌های را به صورت الگو وار وارد لباس‌هایتان کنید و همچنین از طرح‌های چاپی و رنگ‌های جیغ دوری کنید.


کت ساده و تک رنگ

dmarge

پیراهن کتان نرم و سفید می‌تواند به عنوان یک جز اصلی در خیاطی و لباس‌های سبک مینیمالیست محسوب می‌شود. برای تابستان، دو لباس جدای سفید و غیر سفید بهتر است. برای رسیدن به این هدف می‌توانید بین لباس بالا تنه و پایین تنه تضاد رنگی ایجاد کنید. برای مثال مجموعه رنگ‌های سفید برای تی شرت، کرمی برای کت و همچنین شلوار چهار خانه‌ای آبی کاربنی پشمی می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد. کتانی قهوه‌ای به جای رنگ سیاه یک پیشنهاد روشن‌تر برای کفش‌های شما است. دکمه‌های کت خودتان را بسته نگاه دارید.
تونالیتی و تغییر رنگ نکته اساسی است. یک کت قهوه‌ای خاکی روشن، با شلوار قهوه‌ای تیره و پیراهن قهوه‌ای کمی روشن‌تر می‌تواند ترکیب مناسبی برای این سبک باشد. می‌توانید برای لباس‌های خودتان لوازم جانبی و اکسسوری های متناسب هم استفاده کنید، حتی با همان رنگ هاب لباستان. این پیشنهاد وازرمن بود.
هنگامی که دمای هوا پایین بیاد می‌توانید انتخاب دیگر ما را عملی کنید. تی شرت خودتان را با یقه اسکی عوض کنید. یقه اسکی که رنگان تیره باشد. کت باید کمی تیره‌تر از یقه اسکی انتخابی شما باشد. و روی آن پوشیده باشید. می‌توانید از کت و ژاکت‌های دو تیکه هم استفاده کنید که معمولاً در این سبک جلوه بهتری دارند. ست کردن شلوار با کت باعث می‌شود شما همانند یک عاشق سبک معاصر هم به نظر برسید. برای ایجاد حس مینیمالیستی بهتر کافی است به جای کفش‌های چرمی، کتانی سفید رنگ به پا کنید.

تی شرت

dmarge

یکی از ساده‌ترین راه‌های ایجاد سبک مینیمالیستی در خودتان استفاده از دو آیتم در لباس‌هایتان هست (البته باید قبلش خریداری کنید): یک تی شرت و شلوار. زنده باد! انجام شد. رنگ‌های ساده سیاه و سفید می‌توانند شما را به سبک جیمز دین (James Deanh) در بیاورد. معمولاً شلوارهای تیره با تی شرت های سفید همیشه زیبا هستند.
استفاده از رنگ‌های خنثی در این فصل بیش از حد مد و پرطرفدار شده‌اند. برخی از دوستداران مد یک گام هم جلوتر گذاشته‌اند و به ست کردن کلاه‌هایشان و کفش‌هایشان هم فکر کرده‌اند. ویرزمن افزود: این سبک لباس‌ها بیشتر در لباس‌های خیابانی و ترکیب‌های ارائه شده توسط کینی کاینز (keiny kyeenz) وجود دارد. ولی می‌توانیم آنها را به راحتی تبدیل به سبک مینیمالیست کنیم.

بدون هیچ افزودنی

dmarge

به نظر می‌رسد نگاه سنتی راک به مینیمالیست بودن بهتر از بقیه سبک‌ها بوده است. برای ایجاد یک سبک راک و مینیمالیست کافی است از تی شرت های سفید بدون هیچ طرحی و کاپشن تیره چرمی که معمولاً پر از زیپ هستند استفاده کنید. تی شرت کاملاً سفید در لباس تیره بیشتر به چشم می اید. جین دوست دارید بپوشید؟ پس بگذارید تی شرت کش بیاید و یا در شلوارهای کتانی مشکی می‌توانید تی شرت را درون شلوار قرار دهید و به جای استفاده از کفش‌های سیاه از کتانی‌های سفید و ساق کوتاه استفاده کنید. بر اساس گفته ویزرمن: طرفداران باید قانون 3+1 را اجاره کنند قانونی که دران باید با یک لایه لباس با رنگ پایه سیاه – سیاه جین، تی شرت سیاه و کفش‌های سیاه همراه باشد. حالا می‌توانید یک لباس رویی با رنگ دلخواه خودتان را انتخاب و با باقی سه لباس دیگر ترکیب کنید.

از شرق

dmarge

سبک ژاپنی! شاد. مینیمالیست ها از کتان‌های اسیایی و همچنین شلوارهای چهارخانه استقبال شدیدی می‌کنند. این پارچه‌ها در اوج عادی بودن بسیار جذاب هستند. رنگ‌هایی دران وجود دارد که بیشتر از همیشه مینیمالیست بودن را نشان می‌دهد. این گفته‌های ویزرمن بود.
شلوارهای پنبه‌ای و راسته همراه با پیراهن‌های مدیترانه‌ای، بولیز و تی شرت های آستین بلند برای روزهای تابستانی مناسب هستند. مخصوصاً اگر رنگ‌های روشن، کرمی و سفید داشته باشد. برای زمستان می‌توانید لباس‌های تیره به همراه بوت و کت‌های زمستانی تک رنگ را امتحان کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر