پیمان حسینی: توافق مالی با اسپورتینگ مانده است/ اوکتاویو آغازگر تحول در فوتبال ساحلی بود

بهترین دروازه بان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ اظهار کرد: برای حضور در دو تورنمنت پرتغال و برزیل با اسپورتینگ لیسبون پرتغال صحبت کردم و فقط توافق مالی و زمان بازی‌ها مانده است.

پیمان حسینی: توافق مالی با اسپورتینگ مانده است/ اوکتاویو آغازگر تحول در فوتبال ساحلی بود

پیمان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارائه پیشنهاد از سوی تیم فوتبال ساحلی اسپورتینگ لیسبون پرتغال اظهار کرد: صحبت‌های اولیه را از سال گذشته که این تیم در تورنمنت ایران شرکت کرده بود، انجام دادیم و بحث بر سر مسائل مالی و زمان این مسابقات باقی مانده است. این تیم قبل و بعد از آبان در تورنمنتی در پرتغال و برزیل شرکت می‌کند.

او درباره این که چرا به صورت دائمی راهی این تیم نشده است گفت: شهریار ساری اولویت اول من برای بازی کردن بود. بحث ما این بود که من در همه مسابقات آن‌ها حضور داشته باشم اما به خاطر شهریار ساری نمی‌توانم.

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی که چند ماه قبل به عنوان برترین دروازه‌بان جام جهانی برگزیده شده بود، درباره تغییرات در تیم ملی و انتخاب مارکو اوکتایو سرمربی پیشین تیم ملی به جای محمدحسین میرشمسی خاطرنشان کرد: از حضور اوکتایو در فوتبال ساحلی ایران خوشحالم چرا که ما مدیون او هستیم. او به صورت حرفه‌یی فوتبال ساحلی را به ما یاد داد. او تیم سوم آسیا را تحویل گرفت و توانست قهرمانی آسیا، قهرمانی مسابقات بین قاره‌یی و ... را به ارمغان بیاورد. همیشه ایجاد تحول سخت است. موفقیت با تیم آماده چندان سخت نیست. البته منکر زحمات محمدحسین میرشمسی نمی‌شوم.

او با بیان این که اوکتایو خدمات بزرگی را به فوتبال ساحلی ایران ارائه کرد افزود: برای اولین‌بار در دوران اوکتایو توانستیم برزیل و روسیه را شکست بدهیم و به این خودباوری برسیم که تیم ملی توانایی زیادی دارد. هر کسی که خوب باشد، در تیم اوکتاویو بازی می‌کند. او با کسی تعارف ندارد و بر اساس عملکرد افراد به آن‌ها بازی می‌دهد. از زحماتی که میرشمسی و عباس هاشم‌پور برای تیم‌ملی کشیدند، تشکر می‌کنم. نباید تلاش و زحمات آن‌ها را نادیده گرفت. واقعا از آمدن اوکتاویو خوشحال هستم.

حسینی هم‌چنین درباره کسب مقام سوم جام‌جهانی در دوران محمدحسین میرشمسی اظهار کرد: سومی جام جهانی با ارزش بود اما این رتبه کف توانایی‌های فوتبال ساحلی ایران است. در این رقابت‌ها ما با قرعه راحتی مواجه شدیم. روسیه و اسپانیا هم به آن شکل حذف شدند. نمی‌دانم چطور شد آن‌ها حذف شدند اما آن‌ها دو رقیب قدرتمند بودند و در غیاب آن‌ها با تیم‌های دیگری بازی کردیم. نیجریه در حد فوتبال ساحلی ایران نیست اما آن‌ها را در دور گروهی با پنالتی شکست دادیم. در مرحله یک هشتم نهایی به سوییس برخورد کردیم و در وقت‌های اضافه آن‌ها را شکست دادیم؛ در حالی که قبلا با روسیه دیدار می‌کردیم. تنها بازی روان ما مربوط به بازی با ایتالیا در بازی رده‌بندی بود. در بازی نیمه نهایی مقابل تاهیتی شکست خوردیم در حالی به راحتی می توانستیم به فینال برویم.

دروازه بان ملی پوش شهریار ساری با اشاره به سوابق مارکو اوکتایو گفت: او سابقه زیادی در تیم‌های ملی برزیل، پرتغال و ایران دارد. مربی بسیار باهوشی است و هیچ وقت دو بار از یک جا گزیده نمی‌شود. وقتی از تیمی شکست می‌خوردیم، اوکتاویو برای بازی بعد بهترین راهکار را انتخاب می‌کرد. این حرف‌هایی که من درباره جام جهانی اخیر می‌زنم، حرف کل تیم ما بود. آن‌ها هم می‌دانستند سطح تیم‌ملی ما بالاتر از مقام سومی بود. نمی‌دانم الان چه مسائلی پیش آمده است. آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم افتخار می‌کنم که جزوی از تیم ملی هستم. هر بازیکنی لیاقت داشته باشد این پیراهن را به تن می‌کند. امیدوارم من و تک‌تک بازیکنان قدر این پیراهن را بدانند نه اینکه بگویند اگر فلان کس باشد، من به تیم ملی نمی‌آیم.

او درباره تاخیر در پرداخت پاداش تیم‌ملی فوتبال ساحلی به خاطر سومی در جام‌جهانی گفت: این پاداش مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال را دارد. فدراسیون هم مشکلات مالی خودش را دارد. تاج نظر مثبتی روی فوتبال ساحلی دارد. در فدراسیون فوتبال همه مدیران مانند تاج، ساکت و ترابیان نظر مثبتی روی این ورزش دارند. ما به خاطر برنامه‌ریزی بسیار خوب فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی و خانم شهریاری گام‌های رو به پیشرفتی را برداشتیم. زمانی هم که پول برسد، قطعا پاداش بازیکنان و مربیان را می‌دهند. ما باید تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و آن‌ها مشکلات را حل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر