اجمالی/ سرلشگر باقری:

دشمن به نتیجه رسیده که تهاجم به ایران باعث شکست خفت‌بار می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن به نتیجه قطعی رسیده که تهاجم به ایران باعث شکست خفت‌بار می‌شود.

دشمن به نتیجه رسیده که تهاجم به ایران باعث شکست خفت‌بار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امروز کشور دوره حساس و خطیری  در منطقه دارد، اظهار داشت: ارتش نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان و استکبار جهانی داشته و ارتقای توان و آمادگی رزمی، مطالبه ای است که سالهاست رهبری آن را بیان می دارند.

باقری افزود: دشمن باید در ارزیابی هزینه و فایده تهاجم به ایران به این نتیجه قطعی برسد که هزینه آن بسیار فراتر از فایده برایشان خواهد بود.

وی گفت: دشمنان به این نتیجه قطعی رسیده اند که تهاجم نظامی به ایران منجر به تلفات و شکست خفت بارشان خواهد شد و برای همین است که به جنگهای نیابتی روی آوردند که با تلاش نیروهای مسلح آینده روشنی پیش روی است.

باقری با بیان اینکه آموزش ها نیاز به مداومت و بروزرسانی داشته و با توجه به تهدیدات روز باید صورت گیرد، ادامه داد: تکیه صرف به آموزش و رزمایش موجب رشد و تامین نیازهای یک نیرو نمی‌شود بلکه باید درگیری مستقیم در جبهه و مقابله با دشمن باشد تا نیرو آماده شود و برای همین نیروهای ارتش و پدافند باید در مرزها و جبهه هایی که انقلاب اسلامی حضور دارد خود را ارتقا دهند.

ادامه دارد..

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان