۱۶ روش برای داشتن چشم‌های شگفت انگیز _ قسمت اول

این روش‌ها خیلی آسان هستند، می‌توانید آن‌ها را با ...خب، خودتان می‌فهمید. راه‌های مختلفی برای آرایش کردن چشم‌ها هست، ‌اما همه این ریمل زدن، خط چشم کشیدن و سایه زدن‌ها می‌تواند آدم را گیح کند. این چند ترفند است تا چشم تان درخشش بیش تری بیابد.

آرایش چشم

 این روش‌ها خیلی آسان هستند، می‌توانید آن‌ها را با ...خب، خودتان می‌فهمید. راه‌های مختلفی برای آرایش کردن چشم‌ها هست، ‌اما همه این ریمل زدن، خط چشم کشیدن و سایه زدن‌ها می‌تواند آدم را گیح کند. این چند ترفند است تا چشم تان درخشش بیش تری بیابد.

آرایش

1. دانستن این که هر کدام از مواد آرایشی را کجا بزنیم.

استفاده درست و به جا از هر کدام از مواد آرایشی می‌تواند برای بعضی‌ها دشوار باشد اما این نمودار به درد بخور، ‌از اسرار سخت آن رمزگشایی می‌کند و می‌گوید هر کدام باید در کجا استفاده شود؛ از کنار چشم تا مجرای اشک. 

2. مژه‌های تان را فر کنید تا چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند.

ریمل زدن راه ساده‌ای برای جلوه کردن چشم‌ها است اما استفاده از فرمژه است که واقعا چشم‌ها را نمایان می‌کند. فقط حواس‌تان باشد قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید، ‌یا این که ممکن است مژه‌هایتان آسیب ببیند.

3. برای داشتن مژه‌هایی زیباتر، به جای یک ریمل از دو تا استفاده کنید.

اگر واقعا می‌خواهید مژه‌هایتان زیبا شوند، از دو ریمل با جنس‌های مختلف استفاده کنید: یکی برای ضخیم کردن و یکی برای بلندتر نشان دادن. قلم ریمل ضخیم کننده را به آرامی در انتهای مژه‌ها بکشید تا کاملا ریشه آن را بپوشاند، بعد ریملی که طول را بیش‌تر می‌کند را از وسط تا نوک مژه بزنید.

4. با وصل نکردن خط چشم بالا و پایینی، چشم‌های تان را درشت‌تر نشان دهید.

اگر می‌خواهید چشم‌های تان بیدارتر و بازتر به نظر برسد، خط چشم بالایی و پایینی را به هم وصل نکنید. وقتی بین آن‌ها فاصله بیندازید، این توهم ایجاد می‌شود که چشم‌ها بزرگ‌تر هستند. ‌خط چشم رنگ پوست را با روشی که در قدم پنج آمده، بزنید تا حداکثر تاثیر را داشته باشد.

 خط چشم

5. بهترین رنگ خط چشمی که مناسب رنگ چشم تان باشد را پیدا کنید.

خط چشم سیاه کلاسیک است، اما اگر واقعا می‌خواهید چشم‌های تان بدرخشد، از رنگی استفاده کنید که مکمل رنگ چشم‌هایتان باشد. می‌خواهید دست به ماجراجویی بیش تری بزنید؟ سراغ ریمل رنگی بروید.

6. با استفاده از خط چشم رنگ پوست به چشم‌های تان شادابی بیش تری ببخشید.

اگر شب تا دیر وقت بیدار بوده‌اید یا همین طوری می‌خواهید چشم‌هایتان بزرگ‌تر به نظر برستد، خط چشمی به رنگ پوست را به موازات خط پایینی چشم بکشید. 

7. ابروهایتان را مثل حرفه ای‌ها درست کنید.

پر کردن ابروها کار واقعا سخت و ظریفی است. برای راحت شدن کار، راهنمای ساده ما در این زمینه را دنبال کنید؛ این راهنما برای هر تازه کاری مناسب است و صاف از دهان یک متخصص حرفه‌ای درآمده است!

8. خط چشم‌های تان را با کانسیلر درست کنید.

اگر پلک‌های تان قرمز یا مویرگ دار است، کمی کانسیلر رویش بزنید تا آماده سایه زدن شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر