ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ هتل رمانتیک دنیا که نمونه اش جای دیگری پیدا نمی‌شود _ قسمت دوم

با شتاب و تنشی که زندگی امروزی دارد، گاهی اوقات بهترین راه برای اضافه کردن کمی نمک عاشقانه به آن، بستن چمدان‌ها و یک سفر یکی دو هفته‌ای به سوی مقصدی خاطره انگیز است. چه مقصدتان ساحلی آفتابی باشد و چه شهری لوکس و پر از زرق و برق، انتخاب هتل بسیار مهم است چون می‌تواند هر تعطیلاتی را بهتر یا خراب کند.

 هتل های معروف دنیا

با شتاب و تنشی که زندگی امروزی دارد، گاهی اوقات بهترین راه برای اضافه کردن کمی نمک عاشقانه به آن، بستن چمدان‌ها و یک سفر یکی دو هفته‌ای به سوی مقصدی خاطره انگیز است. چه مقصدتان ساحلی آفتابی باشد و چه شهری لوکس و پر از زرق و برق، انتخاب هتل بسیار مهم است چون می‌تواند هر تعطیلاتی را بهتر یا خراب کند.

حالا اگر دنبال چند پیشنهاد برای یک تعطیلات 2 هفته‌ای عاشقانه و پر از احساس می‌گردید، نگاهی به این ده هتل برتر از سراسر دنیا بیندازید؛‌ هتل هایی که با 5 تای آن‌ها در قسمت اول آشنا شدید و اکنون در ادامه، ‌5 تای دیگر را می‌بینید.

هتل سینگیتا آفریقا جنوبی

6. سینگیتا بولدرز لاج (کلبه صخره‌ای سینگیتا)؛ آفریقای جنوبی

در پارک ملی کروگر واقع شده و به شما فرصت می‌دهد به معنای کلمه، طعم طبیعت آفریقا را بچشید. این مجموعه از 15 کلبه تشکیل شده که هر کدام پنجره هایی از کف تا سقف دارند و در حالی که در اتاق‌تان راحت نشسته اید، می‌توانید دورنمایی با شکوه از آفریقا را نگاه کنید. امکانات و غذا در آن عالی است و اگر بیرون بروید، می‌توانید یوزپلنگ، فیل و شیرها را در حیات وحش ببینید.

 هتل دلربا در بلژیک

7. روله بورگوندیش کرویس؛ بلژیک

این هتل دلربا در نزدیکی آبراهه بروژ ایستاده و یادآور ثروت و شهرت است. در قرن شانزدهم ساخته شده و عملا یک «هتل بوتیک» است، یعنی نه فقط محل استراحت، که خود جایی برای تماشا و لذت بردن است. برای این که تصویری از کیفیت و راحتی این هتل به دست بیاورید، باید بدانید روتختی‌های آن توسط رالف لورن درست شده و بر دیوارها، نقاشی هایی از آنری ماتیس فرانسوی آویخته است.

مجموعه پانگ کور لات در مالزی

8. مجموعه پانگ‌کور لات؛ مالزی 

این مجموعه در یکی از جنگل‌های باستانی و پرباران مالزی واقع شده، در جزیره‌ای که حدود 5 کیلومتر از خاک اصلی این کشور دور است. منطقه‌ای واقعا زیبا است، ‌بریده‌ای از بهشت که برای یک تعطیلات رمانتیک ایده‌آل است.

آن جا می‌توانید ویلای شخصی خودتان را بگیرید یا یکی از آن کلبه‌های رویایی روی آب را اجاره کنید. بیش‌تر از یک جزیره بهشتی خصوصی چه می‌خواهید؟

هتل وایسری در کارائیب

9. وایسری؛ آنگویلا (مستعمره انگلیس در کارائیب)

ماسه‌های سفید و نخل هایی که با باد این ور و آن ور تاب می‌خورند، تنها آغاز چیزی است که این مجموعه در آمریکای مرکزی برای مهمان هایش دارد. این جا یکی دیگر از زیباترین و رمانتیک‌ترین هتل‌های دنیا است. هتل وایسری مجموعه‌ای مجلل از اتاق‌ها، ‌ویلاها و سوئیت‌ها دارد که می‌توان از میان شان انتخاب کرد؛ و همه توسط «کلی ورستلر» که جوایز متعددی در زمینه طراحی داخلی برده،‌ تزیین شده اند. به علاوه، استخرهای خصوصی با نمایی زیبا دارد که همه این‌ها تعطیلاتی در کارائیب می‌سازند که هرگز فراموش نکنید.

هتل تورن آمستردام

10. هتل تورن؛ آمستردام

در شهر رمانتیک آمستردام بنا شده و 38 اتاق دارد که اغلب شان رو به آبراه‌های شهر هستند و جکوزی دارند. اگر می‌خواهید شهر زیبای آمستردام را کشف کنید و بعد هم بعدازظهری دل انگیز و بی مزاحمت داشته باشید، این هتل می‌تواند محل اقامت کاملی باشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان