ماهان شبکه ایرانیان

رایولا از بدقولی میلان گفت: دوناروما باید کاپیتان می‎شد

مدیر برنامه‌های جانلوئیجی دوناروما مدعی شده میلان به این بازیکن قول بازوبند کاپیتانی را داده است و البته زیر قولش زده است.

رایولا از بدقولی میلان گفت: دوناروما باید کاپیتان می‎شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اتمام بازی‌های فصل گذشته شایعات زیادی درباره جدا شدن احتمالی دوناروما، دروازه‌‎بان نوجوان تیم فوتبال میلان به میان بود. اما او در نهایت ماند و قراردادش را با میلان تمدید کرد.

مینو رایولا، سوپرایجنت دنیای فوتبال که مدیر برنامه‎های درازه‎بان میلان هم هست اما به تازگی جزئیاتی از توافق بین بازیکن و باشگاه را فاش کرده است.

رایولا از قولی که میلان به دوناروما داده گفته است: من بسیار خوشحالم که جانلوئیجی دوناروما در میلان مانده است. ما همه باید به تصمیم او احترام بگذاریم. البته میلان به او بازوبند کاپیتانی را هم پیشنهاد داده بود، اما این موضوع مربوط به زمانی بود که خبری از آمدن لئوناردو بونوچی نبود. به همین دلیل سعی می‎کنیم شرایط باشگاه را درک کنیم.

با آمدن بونوچی از یووه به میلان خبری از بازوبند برای دونارومای جوان نیست و به اعتقاد رایولا باشگاه ایتالیایی زیر قولش زده است. این در حالی است که دوناروما می‎توانست به تیم‎هایی مانند منچسترسیتی یا رئال مادرید منتقل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان