واکنش داوید ویا پس از بازگشت به تیم ملی اسپانیا

مهاجم نیویورک سیتی که پس از سه سال به تیم‌ ‌ملی اسپانیا دعوت شده، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، داوید ویا دوباره فرصت پیدا کرد در تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا بازی کند. او پس از سه سال با پیراهن لاروخا به میدان می‌رود.

جولین لوپتگی فهرست 23 نفره تیم‌ ‌ملی را برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برابر ایتالیا و لیختن اشتاین اعلام کرد که نام مهاجم ‌اسپانیایی در این میان دیده می‌شود. مهاجم نیویورک سیتی از این اتفاق شگفت زده شد و گفت‌:« احساس غرور می‌کنم. جملاتی برای وصف این اتفاق ندارم. در رویا به سر می‌برم. همیشه تصور می‌کردم احتمال حضور در تیم‌ ‌ملی وجود داشته باشد اما این بار رویاهایم به واقعیت تبدیل شد.»

مهاجم ‌اسپانیایی در ادامه‌ افزود:« لوپتگی دیروز با من صحبت کرد و به من گفت‌ احتمال حضورم در تیم‌ ‌ملی وجود دارد چون در یک ماه اخیر بازی‌هایم را تماشا کرده است. همیشه زمانی که فهرست را اعلام می‌کنند یک روز پیش از آن فکر می‌کنم ممکن است این اتفاق بیفتد. خیلی از این اتفاق شگفت زده شدم.»

آخرین باری که ویا پیراهن لاروخا را بر تن کرد، در جام جهانی 2014 برزیل برابر استرالیا بود. او پس از سه سال با حضور در لیگ MLS آمریکا توانست دوباره حضور در تیم‌ ‌ملی را تجربه کند.

ویا در پایان گفت‌:« هرگز فکر نکردم نمی‌توانم دوباره به تیم‌ ‌ملی بازگردم. من در لیگ MLS هم مانند گذشته تلاش می‌کنم تا بهترین نمایش خود را نشان دهم. باید برای حضور در جام جهانی گام‌ به گام پیش رفت و پیش از آن باید صعود کرد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر