۱۶ روش برای داشتن چشم‌های شگفت‌انگیز [قسمت دوم]

خانم ها فکر می کنند آرایش چشم ها کار مشکلی است این در حالیست که روش‌های زیر این کار را خیلی آسان کرده اند و شما می‌توانید آن‌ها را به سادگی اجرا کنید. در بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

آرایش چشم

خانم ها فکر می کنند آرایش چشم ها کار مشکلی است این در حالیست که روش‌های زیر این کار را خیلی آسان کرده اند و شما می‌توانید آن‌ها را به سادگی اجرا کنید. در بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

محصول مرتبط: سایه مخملی 24 ساعته دبورا مدل Velvet

9. با مداد خط چشم سفید، به ابروهای‌تان حالت دهید و آن‌ها را کمی بالاتر ببرید.

اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان شاداب‌تر و ابروهای‌تان منظم‌تر به نظر برسد، با یک خط چشم سفید، درست زیر استخوان ابرو را بکشید و در انتهای ابرو به آن قوس دهید.

ریمل کشیدن

10. بین دو بار ریمل کشیدن یک لایه پودر بزنید.

بعد از این که برای بار اول ریمل کشیدید، یک کم پودر نیمه شفاف- نیمه مات روی مژه بزنید و بعد برای بار دوم ریمل بکشید. پودر حجم و بلندی بیش تری به مژه‌های شما می‌دهد، بدون این که زیاده‌روی شود و مژه‌ها سنگین شوند.

11. از برچسب استفاده کنید تا سایه چشم نپاشد.

وقتی سایه می‌زنید، اغلب روی جاهایی غیر از پلک هم می‌ریزد و همین مساله می‌تواند زیر چشم‌تان را حسابی کثیف و ناجور کند. برای این که مانع از این اتفاق شوید، یک تکه کوچک چسب کاغذی زیر چشم‌تان بگذارید، کار که تمام شد آن را بکنید. 

12. با استفاده از برس خط چشم و محلول پاک کننده میسل‌دار، از شر لکه‌ها خلاص شوید.

برای همه مان پیش آمده. تازه آرایش چشمت را تمام کرده‌ای و به نظر بی عیب و نقص می‌رسد که بعد، وا می‌روی. یک لکه ترسناک وسط همه آرایش‌ها است. هیچکس دوست ندارد آرایشش را بشوید و همه کارها را از نو انجام دهد. خیلی ساده، یک برس کوچک خط چشم را در محلول پاک کننده میسل فرو ببرید و لکه را با احتیاط پاک کنید.

 ریمل مرغوب

13. نگاه گیرای مریلین مونرو را پیدا کنید.

به چشم‌های‌تان حالتی را بدهید که چشم‌های آن دختر فریبنده داشت. برای این کار، از این روش خیلی خیلی ساده استفاده کنید که همان تکنیکی را به کار می‌گیرد که آرایشگر مریلین مونرو روی او پیاده می‌کرد.

14. برس ریمل را عمودی نگه دارید تا طول بیش تری به مژه‌ها بدهید.

می خواهید چشم‌های‌تان واقعا جلوه داشته باشد؟ برس را عمودی نگه دارید تا به هر کدام از مژه‌های کوچک و کوتاه پایین چشم ریمل بزنید، هم چنین به مژه‌های گوشه داخلی و بیرونی چشم هم ریمل برسد.

استفاده از قاشق در آرایش چشم

15. از قاشق استفاده کنید تا ریمل به پلک‌تان نمالد.

اگر برای‌تان سخت است که ریمل را فقط به مژه‌ها بزنید، یک قاشق –که مثل سپر عمل می‌کند- را بالای چشم‌تان نگه دارید و ریمل بکشید. به همین آسانی!

16. با یک چشم برعکس آرایش‌شده دودی، همه چیز را عوض کنید.

آرایش دودی چشم همیشه یک گزینه خوب برای یک شب بیرون رفتن است ولی اگر می‌خواهید به آرایش‌تان هیجان بیش‌تری بدهید، از رنگ دودی برعکس استفاده کنید و به جای مژه‌های بالایی، پایین چشم بزنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان