ماهان شبکه ایرانیان

سلبریتی هایی که مسابقات U.S Open را از نزدیک تماشا می کنند

مسابقات تنیس از جمله پربیننده ترین مسابقات در سرتاسر دنیاست و وقتی بحث مسابقات معتبری مثل مسابقات ویمبلدون یا یو

مسابقات تنیس

مسابقات تنیس از جمله پربیننده ترین مسابقات در سرتاسر دنیاست و وقتی بحث مسابقات معتبری مثل مسابقات ویمبلدون یا یو.اس اوپن درمیان باشد، تماشاگران ویژه ای برای دیدن این بازیها به استادیوم ها می روند. هر ساله سلبریتی های زیادی به تماشای مسابقات تنیس ویمبلدون می نشینند که دربین آنها شخصیت های سیاسی، چهره های سرشناس سینمایی و ورزشکاران مختلف دیده می شوند.

مسابقات تنیس یو.اس اوپن آمریکا هم از این قاعده مستثنی نیست و مسابقات امسال هم که این روزها در حال جریان است، سلبریتی های زیادی را به محل برگزاری این مسابقات کشانده. خیلی از چهره های سرشناس برای تماشای مسابقات تنیس برترین های دنیا به نیویورک سفر کرده اند که از جمله آنها می توان به بیانسه و همسرش جی.زی اشاره کرد.

تونی گادسیک، مدیربرنامه های راجر فدرر، تنیسور سرشناس سوئیسی هم همراه با همسرش،ماری جو فرناندس که یکی از تنیسورهای اسبق و سرشناس بانوان است به نیویورک رفته اند. سباستین نادال و آنا ماریا پاررا، پدر و مادر رافا نادال هم همراه با سیسکا پریو ، نامزد نادال عازم آمریکا شده اند تا بازیهای رافا در این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

دیوید دینکینز، شهردار سابق نیویورک و استان اسمیث، تنیسور اسبق دنیا هم از جمله دیگر میهمانان وی.آی.پی این مسابقات هستند. البته آقای دینکینز همراه با همسرش جویس در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات حضور می یابد.

مسابقات تنیس

جونا هیل، بازیگر سرشناس هالیوودی هم شانس تماشای از نزدیک این مسابقات را از دست نداده. شایم، خواننده سرشناس فرانسوی هم برای تماشای بازی بنوا پر، تنیسور فرانسوی در جایگاه تماشاگران ویژه استادیوم دیده شد. جولین فارل، آرایشگر معروف سلبریتی های فرانسوی هم از دیگر حضار و تماشاچیان سرشناس این مسابقات است.

آندره آقاسی یکی از موفق ترین تنیسورهای تاریخ دنیا، از جمله دیگر تماشاگران ویژه این مسابقات است که برای دیدن اکثر بازیها به استادیوم می رود. مایک تایسون، ستاره اسبق دنیای بوکس هم برای تماشای مسابقه تنیس نوواک جوکویچ در دور اول یو.اس.اوپن به ورزشگاه رفته بود.

مسابقات تنیس

کوین اسپیسی که علاقه زیادی به ورزش تنیس دارد، تقریبا هرساله از نزدیک به تماشای مسابقات یو.اس اوپن می نشیند و اکثر بازیها را تماشا می کند. کوین سوربو، دیگر بازیگر سرشناس آمریکایی هم بارها در ورزشگاه محل برگزاری این مسابقات دیده شده است

کیم ماری، همسر اندی ماری هم به سان اکثر همسران تنیسورها، این روزها درنیویورک است و با حضور در ورزشگاه، به همسرش روحیه می دهد

لوپیتا نیونگو بازیگر و کارگردان کنیایی- مکزیکی هم از دیگر میهمانان سرشناس یو.اس اوپن است. الک بالدوین، مجری و بازیگر آمریکایی، با همسرش هیلاریا تعدادی از مسابقات تنیس را دنبال کرد.

آنا وینتور، روزنامه نگار مطرح آمریکایی- بریتانیایی هم یکی دیگر از میهمانان ویژه این مسابقات بود. 

مارتینا ناوراتیلووا، بانوی سابق تنیسور هم در کنار دبرا مسینگ، بازیگر سرشناس هالیوودی درمحل برگزاری بازیها دیده شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان