۲۰ تا از بهترین تی شرت های شیک برای آقایان

هیچ استایل ساده‌ای به اندازه‌ی شلوار جین و تی‌شرت ساده برای آقایان وجود ندارد.

هیچ استایل ساده‌ای به اندازه‌ی شلوار جین و تی‌شرت ساده برای آقایان وجود ندارد.

یک زمانی بود که پوشیدن تی‌شرت در کشورهای غربی کار ناپسندی بود. قبل از اینکه استیو مک‌کوئین (بازیگر) کاری کند تا تی‌شرت‌های ساده برای 60 سال تبدیل به یکی از نمادهای مد مردانه بشوند تی‌شرت‌ها به عنوان لباس‌ کار توسط کارگران پوشیده می‌شد.

تی شرت

متاسفانه ما هنوز همان‌قدر برای انتخاب تی‌شرت‌ها وقت می‌گذاریم که برای انتخاب لباس زیر وقت می‌گذاریم یا زمانی برای خرید اقدام می‌کنیم که تی‌شرت فعلی‌مان رنگ و رویش رفته باشد.

تی شرت

اما تی‌شرت‌ها به هر حال راه خود را به کمد‌های لباس پیدا کردند. امروز برای شما مجموعه‌ای از بهترین تی‌شرت‌های سال را گردآوری کرده‌ایم. 

در مورد تناسب تی‌شرت تجدید نظر کنید

تی شرت

اینکه تی‌شرت به تن شما بیاید یک اصل غیرقابل مذاکره در انتخاب تی‌شرت‌هاست. در گذشته زمانی بود که تی‌شرت‌های بلند و کیسه‌ای و گشاد مد بودند اما امروزه هیچ‌کس بدنبال این مد نیست. این تی‌شرت‌ها سبب می‌شوند که آدم‌های لاغر، لاغرتر و دوستان چاق، چاق‌تر به نظر بیایند.

تی شرت

به عنوان یک قاعده کلی طول تی‌شرت باید روی باسن شما باشد و به بدن اندازه باشد. طول آستین‌های تی‌شرت نباید بیشتر از نصف اندازه بازوی شما باشد و البته خیلی هم نباید کوتاه باشد. قسمت سینه، شانه و کمر و بازوی تی‌شرت نیز نباید جلوی حرکت بدن شما را بگیرد.

قسمت گردن تی‌شرت

تی شرت

شاید متوجه شده باشید که یقه تی‌شرت‌ها با هم متفاوت است. به طور کلی یقه گرد و هفت عمومی‌ترین مدل‌ها هستند.

یقه هفت برای ایجاد فاصله و فضا در قسمت گردن مناسب است و برای افراد کوتاه‌ قد و بدنسازان مناسب است. در همین حال اگر شما شانه‌های باریک دارید یقه گرد می‌تواند به کمک شما بیاید و تصوری از یک شانه پهن را ایجاد کند.

تی شرت

مدل‌های گرد پهن‌تر و یقه دکمه‌دار نیز روی تی‌شرت‌ها وجود دارد اما یقه گرد و هفتی به همه مدل لباسی می‌آیند.

جنس تی‌شرت

تی شرت

پلی فایبر، پنبه و الاستین سه ماده اصلی در ساخت انواع تی‌‌شرت‌های امروزی هستند. درست مثل کت و شلوار اینجا هم طبیعی‌ترین ماده که پنبه است تی‌شرت را تبدیل به لباسی می‌کند که اجازه تنفس پوست را می‌دهد اما در عین حال امکان پاره شدن آن را هم بالا می‌برد. 

تی شرت

وقتی قصد خرید یک تی‌شرت پنبه خالص دارید سراغ پشم پیما بروید که یکی از لوکس‌ترین مواد است و یک اثر بسیار لطیف روی پوست دارد. با اینکه پنبه یکی از طبیعی‌ترین و گران‌ترین انواع پارچه است اما گاهی اوقات که نیاز به دوام بیشتر است از انواع ترکیبی پنبه استفاده می‌شود.

الاستین شکل خود را حفظ می‌کند و برای افراد فعال بهترین گزینه است. آخرین گزینه شما استفاده انواع ترکیبی پنبه و پلی‌استر است که قیمت ارزان‌تری دارند و به راحتی هم چروک نمی‌شوند.

رنگ‌های خنثی

تی شرت

رنگ‌های خنثی چیزی هستند که تی‌شرت‌ها را تبدیل به یک پایه برای ایجاد یک ظاهر فوق‌العاده می‌کنند رنگ‌هایی شامل: سفید، مشکی، خاکستری و آبی ملوانی. این رنگ‌ها را برای انتخاب تی‌شرت‌های خود انتخاب کنید به جای اینکه سراغ انواع مدل‌های رنگی و طرح‌دار بروید. سایه‌های ماندگار چیزی هستند که پایه هر نوع لباس موفقی را شکل می‌دهند و ما اغلب آنها را به عنوان رنگ‌های پایه می‌شناسیم.

تی شرت

سفید یکی از رنگ‌های معمولی تی‌شرت‌هاست که با هر لباسی می‌توان آن را پوشید. این رنگ اولین انتخاب برای فصل زمستان است یا اینکه به عنوان یک ترکیب شیک همراه با شلوار جین سیاه و کتانی‌ سفید پوشیده شود. رنگ مشکی انتخاب دیگر پایه شماست که تی‌شرت شما را بیشتر تبدیل به یک لباس می‌کند. اگرچه رنگ مشکی برای روزهای گرم سال در کنار ساحل جالب نیست اما این ظاهر مشکی براق زیر یک کت تابستانی خاکستری مایل به قهوه‌ای همراه با یک کفش راحتی منگوله‌دار برای یک مهمانی عصرانه خیلی جالب است. البته این رنگ برای پوشیدن زیر یک ژاکت پشمی در زمستان نیز جالب خواهد بود.

تی شرت

خاکستری معمولاً ترکیبی از رنگ سفید و سایه‌های خاکستری است که یک ظاهر بافته شده به پارچه خواهد داد. در غیر این صورت رنگ خاکستری فلزی یک رنگ مردانه است که جایگزینی دلپذیر برای رنگ مشکی است. دقت کنید که اگر زیاد عرق می‌کنید رنگ خاکستری به راحتی این عرق کردن را نشان می‌دهد.

تی شرت

رنگ آبی ملوانی یک ظاهر مشکی جدید به شما می‌دهد. این رنگ برای ایجاد یک ظاهر آبی همراه با یک شلوار آبی تیره یا شلوار جین مشکی و یک کت بامبر مناسب است. رنگ آبی ملوانی نسبت به رنگ مشکی بیشتر برای روز مناسب است و کمتر لکه و عرق روی بدن را نسبت به خاکستری نشان می‌دهند.

تی شرت

البته تی‌شرت‌ها در رنگ‌های دیگر هم تولید می‌شوند. اما برای اینکه به اصول اولیه پایبند باشید سراغ همین رنگ‌های خاموش یا رنگ‌های تیره‌تر سایر رنگ‌ها بروید. 

تی شرت

تی شرت

تی شرت

تی شرت

تی شرت

تی شرت

تی شرت

تی شرت

تی شرت

منبع: dmarge


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر