شهیدی:تلاش می‌کنیم معوقات ایثارگران در سال ۹۵ را پرداخت کنیم

آیین تجلیل از کارکنان نمونه بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور رئیس و معاونان این بنیاد برگزار شد.

شهیدی:تلاش می‌کنیم معوقات ایثارگران در سال 95 را پرداخت کنیم

به گزارش ایسنا، در این مراسم،حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی بیان کرد:چهار سال نخست فعالیت دولت تدبیر و امید به پایان رسید و اکنون چند روزی است که به صورت رسمی دور دوم فعالیت‌های این دولت آغاز شده است.در روزهای نخست چهار سال گذشته با مشکلات فراوانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران روبرو بودیم برای همین در یکی دو ماه نخست برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را طرح‌ریزی کردیم و بر مبنای آن توانستیم به نتایج خوبی در چهار سال نخست دست یابیم. از جمله دستاوردهای مطلوب ما در بنیاد شهید،مربوط به حوزه درمان، پرداخت معوقات، مسکن و اشتغال بوده است.

وی با اشاره به فعالیت چهارسال دوم بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیح داد: در این دور مجدد بنا شد من در خدمت شما باشم. این در حالی است که گفته بودم از توان من دیگر خارج است. اما عزیزانی می‌آمدند و با من صحبت می‌کردند. برای همین گفتم دعا کنید آنچه خیر است برای بنیاد شهید پیش بیاید و یادآور شدم اگر مقام معظم رهبری تشخیص دهند که من حضور داشته باشم، خواهم بود چرا که خواست ایشان برای من مدال و یک تکلیف است.در دیداری که رئیس‌جمهور با مقام معظم رهبری داشتند ایشان از این بنیاد راضی بودند.رضایت مقام معظم رهبری از خوب کار کردن شما کارکنان یک مدال است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وظایف دور جدید این بنیاد توضیح داد: در حوزه درمان، برنامه ششم و شایسته سالاری باید برنامه‌های داشته باشیم.همچنین موضوع جوان‌گرایی و استفاده از بانوان در بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر اهدافی است که در این دوره انجام خواهیم داد.اعتقاد داریم عزیزانی که سنشان بالاتر رفته است جوانان جایگزین آنها بشوند و این عزیزان نیز نگران نباشند چرا که این میزها هیچ‌گاه دایمی نبوده است. با سفارش رییس جمهور نیز باید از خانم‌ها در انتصابات جدید بهره‌مند بشویم.

حجت‌الاسلام شهیدی خطاب به کارکنان بنیاد شهید گفت:باید همه دست به دست یکدیگر بدهیم. بر اساس آمارهایی که داشته‌ایم 80 درصد از مراجعه کنندگان به این بنیاد از فعالیت‌های ما اعلام رضایت کرده‌اند اما برای 20 درصد باقیمانده این رضایت باید همگی کار کنیم. از آنجایی که شما ایثارگر هستید باید رفتارتان الگو و نمونه باشد. چرا که این مسأله قضاوت‌ها را تغییر می‌دهد. داشتن اخلاق نیکو و برخورد درست یکی از توصیه‌های من به کارکنان بنیاد شهید و امور ایثاگران است. چرا که این محیط خانه بزرگ ایثارگران است و باید در آن تفاهم و اخلاق حاکم باشد.

وی با اشاره به بر خی از برخوردها با کارکنان بنیاد شهید یادآور شد: در چند استان کارکنان بنیاد شهید علیرغم اینکه خودشان فرزند شهید یا جانباز بودند به دلیل برخورد نامناسبی که با مراجعه کنندگان داشتند برکنار شدند.

حجت الاسلام شهیدی همچنین در جمع خبرنگاران بیان کرد: سعی می‌کنیم در سال جاری معوقات ایثارگران در سال 95 را که حدود 600 میلیارد تومان است به عزیزانمان پرداخت کنیم. اکنون به دنبال تأمین این اعتبار هستیم.

وی افزود: یکی از عمده مشکلات ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران مسأله اشتغال است. در سال گذشته حدود 60 هزار ایجاد شغل داشتیم و همین حدود هم تقاضای اشتغال دارند  که بخشی از آنها را توانسته‌ایم به سازمان‌های اقتصادی که خود بنیاد دارد معرفی کنیم.

در بخش دیگر این مراسم میرمرادی معاون توسعه و امور انسانی بنیاد شهید در سخنانی بیان کرد: باید همه در جهت تحکیم نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی گام برداریم و در این راه آنچه که باید داشته باشیم اخلاق و اخلاق‌محوری است.

وی با اشاره به ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر گفت:‌ این دو شهید الگوی ساده زیستی برای ما هستند و همین ساده زیستی بود که برای آنها اقتدار آورده بود.

وی گفت: ستاد جشنواره شهید رجایی هرساله تشکیل می‌شود. امسال نیز برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهند شد. در مراسمی که سال گذشته برگزار کردیم از حدود 40 نفر از کارکنان نمونه بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شد. اکنون نیز حدود 60 نفر تقدیر می‌شوند.

در این مراسم که صبح روز یکشنبه 5 شهریور 96 با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، از 60 نفر از کارمندان نمونه بنیاد در بخش های مختلف تقدیر شد.


اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:
استان های برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی:
آذربایجان شرقی: قاسم صمدیان، عباس پورحسن، محمد صالح پور، علی عبدالحسن زاده، مهدی باقری
تهران بزرگ: حمیدعلی صمیمی، سید ابوالفضل موسوی، غلامعلی حبیب زاده، حامد رضایی و جلیل والایی
گلستان: علی اصغر فاضلی، سمانه رضایی، ناهید سهرابی، محمدرضا مهری، علی رضایی

واحدهای برتر در شاخص های اختصاصی:
مسکن و امور گلزارها: خداکرم کولیوند
اسناد و انتشارات: محبوب شهبازی
پیشگیری و بهداشت روانی: اسماعیل علی پور


تیم های کاری برتر:
معاونت تعاون و امور اجتماعی: راضیه زمان فشمی، علی شهبازی، محمداسماعیل هاشم لو، علی اکبر خرمی، همایون لطفی
معاونت فرهنگی و آموزش: طوبی ربیعی، فرزاد نیک اندیش، رمضان باقری، مهدی منیری، احمد گلچین
معاونت بهداشت و درمان: سیما منافی، علی وفا شعار، حمیدرضا آقایی، سید حمیدرضا متقی، سعید ذوالفقاری
معاونت حقوقی و امور مجلس: عطاءلله کشاورز، سعید ایجادی
مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر: فاطمه حقیقی


واحدهای برتر در شاخص های عمومی:
توسعه منابع انسانی: مهدی ریاحی کیا
آمار و فناوری: علیرضا امینی
پشتیبانی فنی و مهندسی: وحید بوستان احمدی
ارزیابی عملکرد: سید احمد ابطحی


تیم های کاری برتر در شاخص های عمومی:
توسعه منابع انسانی: عادله فرج پور، لیلا حاجی محلاتی، مریم رستمی، جمال الدین امیدی، علی عباسی، روح الله اسماعیلی، سید حسن حسینی
فناوری و توسعه دولت الکترونیک: نسرین بذرافشان، علیرضا حامدی، شهرداد گیلان مراد، محمد کشاورز، سجاد مهدوی، حمیدرضا عبدی، سعید امیری کاشی
فنی مهندسی و پشتیبانی: اعظم السادات سید ابراهیمی، مریم محمدی مزینانی، سید مجتبی فاطمی، پرویز کدخدایی، محمود عرب فر
ارزیابی عملکرد سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی: محبوبه جهانی، زینب خان بابایی، منوچهر قادریان، سید رضا حسینی، احمد معماری اردستانی، سیف الله شیرمحمدی، محمدرضا دستجردی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان