مدیر کل بازرسی سازمان زندان‌های کشور:

تسلط کامل بر قوانین و آئین نامه‌های مربوطه توسط مسئولین و کارکنان آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند

مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌های کشور گفت: تسلط کامل بر قوانین و آئین نامه‌های مربوطه توسط مسئولین و کارکنان آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند.

تسلط کامل بر قوانین و آئین نامه‌های مربوطه توسط مسئولین و کارکنان آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، نوروزی مدیر کل بازرسی سازمان زندان‌های کشور در جلسه تودیع و معارفه روسای اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل زندان‌های استان تهران به بیان مشکلات، مسائل و همچنین راهبرد‌های حوزه ادارت ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سطح زندان‌های کشور پرداخت.

وی گفت: با عنایات الهی و همچنین زحمات کشیده شده در حوزه بازرسی زندان‌های استان تهران در سنوات اخیر درصد رضایت مندی ارباب رجوع و همچنین کارکنان از روند خوب و مثبتی برخوردار بوده است که این محصول تلاش‌های بی وقفه همکاران ما در بخش ستادی و همچنین مدیران اجرایی این اداره در سطح زندان‌های استان بدست آمده است.

نوروزی در ادامه به بیان بررسی مراحل سه گانه نظارت در مدیریت و نظارت در زندان‌ها پرداخت و افزود: هر کدام از این مراحل سه گانه عقیم یا ابتر بماند سایر مراحل به طور حتم بی اثر بوده و مدیران نظارتی باید به سه مرحله نظارت قبل از انجام فعالیت، حین نظارت و بعد از نظارت با اشرافیت کامل به پراخت مسائل پیش رو بپردازند.

وی همچنین در ادامه بر مسلط بودن مدیران و مسئولان بر قوانین و آئین نامه‌های مربوطه در جهت به حداقل رساندن مسیر‌های حل معضلات و پیشبرد اهداف تاکید کرد.

محبی مدیر کل زندان‌های استان نیز در این جلسه با ابراز خشنودی از عملکرد اداره بازرسی در سطح زندان‌های استان تلاشی جهادی و مضاعف در جهت به روز رسانی و حل مشکلات را از مسئولین ذی ربط خواستار شد.

در پایان از موسوی فرد با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد و محسنی به عنوان رئیس اداره بازرسی زندان‌های استان معارفه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر