شریف آباد

شریف‌آباد یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز بخش شریف‌آباد شهرستان پاکدشت است. شهر شریف‌آباد بعنوان دروازه ورودی و خروجی جنوبشرق استان تهران و در کیلومتر ۳۵ بزرگراه ترانزیت خراسان &#۸۲۱۱; تهران به مشهد &#۸۲۱۱; و پس از شهر پاکدشت واقع شده‌است.

شریف‌آباد یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مرکز بخش شریف‌آباد شهرستان پاکدشت است. شهر شریف‌آباد بعنوان دروازه ورودی و خروجی جنوبشرق استان تهران و در کیلومتر 35 بزرگراه ترانزیت خراسان – تهران به مشهد – و پس از شهر پاکدشت واقع شده‌است.

شهرکهای صنعتی عباس آباد، علی آباد (پایتخت) و خوارزمی در حاشیه شهر شریف آباد قرار دارند و از این حیث، شریف آباد بعنوان یکی از قطبهای صنعتی استان تهران شناخته می‌شود و تبلیغات محیطی در این منطقه (بیلبوردهای تبلیغاتی) از اهمیت بالایی نزد صاحبان صنعت و سرمایه برخوردار است.

شریف آباد دارای استراحتگاههای متعدد و یک کمپینگ بزرگ با عنوان «مجتمع تفریحی – فرهنگی امام خمینی (ره)» جهت استقبال و اسکان مسافران و زائران حرم امام رضا(ع) می‌باشد. این کمپینگ دارای فضای سبز مفرح، آلاچیق‌های زیبا، شهربازی، سالن آمفی تئاتر، فرهنگسرا، موزه نمادهای دفاع مقدس، تلویزیون شهری و مقبره شهدای گمنام جنگ تحمیلی می‌باشد.

شریف آباد

شریف آباد

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان