نمایشگاه شهدای منا برپا شد

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با اعضای کاروان ویژه جانبازان دیدار و از نمایشگاه عکس شهدای منا در مکه مکرمه بازدید کرد.

نمایشگاه شهدای منا برپا شد

به گزارش ایسنا،نمایشگاه عکس شهدای منا  یک شنبه پنجم شهریور ماه به همت اداره کل اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در هتل محل اسکان جانبازان در مکه مکرمه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر پس از دیدار صمیمی با جانبازان در خصوص روند انجام آزمایش DNA از 11 عضو خانواده شهدای منا گفت: قرار بر این بود که همه 11 عضو این خانواده‌ها در حج سال جاری در مکه مکرمه حضور داشته باشند که تاکنون سه خانواده این عزیزان اعلام کردند که در ایام حج عمره این آزمایشات را انجام خواهند داد ولی دیگر افراد روز گذشته وارد مکه مکرمه شده‌اند و اقدامات لازم انجام خواهد شد، البته با وزیر حج عربستان نیز مذاکراتی در زمینه پرداخت دیه و غرامت به بازماندگان فاجعه منا انجام شده است.


وی همچنین در مورد توافقات با مسئولین حج عربستان برای برگزاری حج عمره در سال های آتی تصریح کرد: تاکنون عربستان سعودی در طول برگزاری حج تمتع به اکثر تعهدات خود پایبند بوده و اگر این روال ادامه داشته باشد، برگزاری حج عمره را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پایان خاطرنشان کرد: مراسم برائت از مشرکین ساعت 9 صبح روز عرفه انجام خواهد شد و شیوه اجرایی آن به اطلاع مدیران کاروان خواهد رسید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان