ماهان شبکه ایرانیان

اینستاگرام هنرمندان؛ از تبریک به یزدانی تا شهادت یار مجید سوزوکی

در صفحات مجازی هنرمندان، به موضوعات مختلفی برمی‌خوریم. از تبریک به حسن یزدانی به خاطر درخشش در رقابت‌های کشتی آزاد جهان در پاریس، تا اولین نشانه‌های ماه مهر

اینستاگرام هنرمندان؛ از تبریک به یزدانی تا شهادت یار مجید سوزوکی

سلبریتی‌هایمان در این هفته در اینستاگرامشان به موضوعات متنوع و اکثرا شخصی‌گونه پرداخته بودند. موضوعاتی مانند سفر و گذراندن وقت و این چنین چیزهایی. دلیلیش شاید عدم وقوع اتفاقات عجیب و غریب و در عین حال عادی شده در کشورمان بود. با بنیتا همراه باشید.

چند روز پیش رقابت‌های کشتی در پاریس برگزار شد. تیم ملی کشورمان هم که همیشه به عنوان یک قدرت بزرگ در کشتی مطرح بوده و هست، در این رقابت‌ها حضور داشت. دراین میان درخشش حسن یزدانی و پیروزی‌های اعجاب‌آورش بازتاب زیادی داشت.

اینستاگرام رامبد جوان

اینستاگرام شهاب جعفرنژاد

بوی ماه مهر نزدیک است. روزهای خوب و خاطره‌انگیز خرید لوازم‌التحریر. اشکان خطیبی و چند تن از هنرمندان کشورمان با انتشار مطالبی ازهموطنان خواستند تا کودکان نیازمند را هم در این شادی سهیم کنیم.

اینستاگرام اشکان خطیبی

اینستاگرام اشکان خطیبی

اینستاگرام امیرمهدی ژوله

امیر جعفری در اینستاگرامش به موضوع کتاب‌خوانی و ترویج این فرهنگ پرداخته بود. او تصویری در اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیحش نوشت: «کتابخانه‌ی گردشگر سومین کتابخانه از این نوع در دنیا است. پس از ژاپن و ایتالیا. سومین کتابخانه‌ی گردشگر در یزد افتتاح شده است.

هزینه‌های کتابخانه تماما توسط بخش خصوصی تامین شده.

در حال حاضر بیش از 1500 جلد کتاب به بیش از 10 زبان زنده‌ی دنیا در کتابخانه موجود است.

یکی دیگر از بخش های مهم اتاق نقشه‌های تاریخی است که گردشگران در قالب 15 نقشه‌ی 2500 سال تاریخ ایران و تغییرات مرزهای ایران را مرور می‌کنند.

بام کتابخانه‌ی گردشگر نیز دیدی منحصر‌به‌فرد به بافت تاریخی یزد دارد.

آدرس کتابخانه: یزد خیابان سیدگلسرخ. کوچه شاه ابوالقاسم. جنب پارک شاه ابوالقاسم. خانه تاریخی رفیعیان.»

اینستاگرام امیر جعفری

سحر دولتشاهی به موضوع مهمی چون رانندگی پرداخت! او در اینستاگرامش ویدئوی جالب از چند کودک که در هنگام بازی کامپیوتری حواسشان به تلفن همراه پرت می‌شود و در بازی گیم‌آور می‌شوند، منتشر کرد و آن را به دنیای واقعی و حوادثی که در هنگام رانندگی و همزمان با تلفن صحبت کردن می‌افتد، پیوند زد!

اینستاگرام سحر دولتشاهی

مهتاب کرامتی هم این روزها در آفریقاست و مشغول بازی در فیلمی با موضوع نلسون ماندلا است.

اینستاگرام مهتاب کرامتی

کامبیز دریرباز عکسی از پشت صحنه‌ی فیلم اخراجی‌ها منتشر کرد و یادی کرد از یکی از همراهانش. ابراهیم خلیلی که در فیلم اخراجی‌ها حضور داشت، در جنگ سوریه در دفاع از حرم، به یاران شهیدش پیوست.

اینستاگرام کامبیز دیرباز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان