صبح امروز در اعتراض به عملکرد سیف صورت گرفت؛

تجمع سپرده گذاران و مالباختگان موسسه اعتباری کاسپین مقابل مجلس

سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین صبح امروز در اعتراض به عملکرد رئیس کل بانک مرکزی نسبت به صدور مجوز فعالیت این موسسه تجمع کردند.

تجمع سپرده گذاران و مالباختگان موسسه اعتباری کاسپین مقابل مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری کاسپین صبح امروز در اعتراض به عدم احقاق حقوق خود از سوی این موسسه که مورد تایید بانک مرکزی بوده است مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع کنندگان حدود که حدود 200 نفر بودند در اعتراض به صدور مجوز فعالیت برای این موسسه مالی با در دست داشتن پارچه نوشته هایی خطاب به ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اعلام کردند که «مجوز های صادره از سوی بانک مرکزی اعتبار ندارد».

این تجمع درحالی در مقابل مجلس برگزار شد که نیروی انتظامی برای وارد عمل شد و در نهایت بین تجمع کنندگان و نیروی انظامی درگیری فیزیکی رخ داد.

براین اساس سرمایه گذاران این موسسه مالی پس از صدور مجوز فعالیت بانک مرکزی اقدام به سپرده گذاری در موسسه مالی کاسپین کردند اما با وجود تاییدیه بانک مرکزی این موسه مالی اقدام به کلاهبرداری کرده و پولهای سرمایه گذاران را بلوکه کرده است به طوری که امکان امکان برداشت از حساب ها وجود ندارد.

سرمایه گذران موسسه مالی کاسپین پیش از این نیز مقابل ساختمان مرکزی کاسپین در سعادت آباد، بانک مرکزی در میرداماد و وزارت کشور تجمع کرده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان