هتل توس مشهد

امکان رزرو این هتل توسط &#۸۲۲۰;سامانه رزرواسیون مهر&#۸۲۲۱; مقدور می باشد. رزرو هتل توس مشهد

امکان رزرو این هتل توسط “سامانه رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل توس مشهد

بدون شک یکی از شیکترین و با کیفیت ترین هتل های مشهد هتل توس است که در ابتدای خیابان شیرازی مشهد واقع شده است. این هتل با عنوان یک هتل 4 ستاره با فاصله بسیار نزدیک به حرم میزبان زائرین مشهد مقدس است.

یکی از امکانات این هتل کلوپ سلامتی توس است که شامل سالن ورزشی بدنسازی ، استخر، سونا، جکوزی و بخش ماساژ می باشد، بخشی با شکوه برای اقامت خوب و توام با ورزش شماست که می تواند به شما آرامش دلپذیری را پس از یک روز پر مشغله که از ملاقات ها و خرید هامراجعت کرده اید هدیه نماید.

فاصله تا مرکز شهر: 5 دقیقه

فاصله تا فرودگاه: 25 دقیقه

آدرس هتل: مشهد – ابتدای خیابان شیرازی – هتل توس

خدمات هتل: استخر، سونا، مجموعه ورزشی کامل، سالن کنفرانس، کافی شاپ، رستوران های متعدد و با دید به حرم در بام هتل و مراکز خرید متنوع در کنار اتاق ها و سوئیت هایی که هرکدام بشکلی خاص مزین شده و تمامی امکانات اقامتی را دارا هستند، می تواند یکی از بهترین انتخاب های مسافرین برای اقامت و رزرو هتل در مشهد باشد.

اتاق های دبل و توئین، آپارتمان اشراف با سه اتاق خواب و با ظرفیت 5 نفر، آپارتمان دوخوابه اشراق، اتاق های سه تخته و البته سوئیت زیبا و لوکس رضوی با ظرفیت 4 نفر همگی آماده فراهم نمودن اقامتی لوکس برای شماست.

اقامت در هتل توس برای کودکان زیر 2 سال رایگان است و کودکان 2 تا 6 سال بصورت نیم بها محاصبه می شود. همچنین علاوه بر صبحانه بوفه که بصورت رایگان به میهمانان ارائه می شود، استفاده از مجموعه ورزشی هتل (استخر، سونا و جکوزی) جهت آقایان رایگان می باشد.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد
منبع: سایت ایران بوکینگ

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر