ماهان شبکه ایرانیان

افتتاح ۲۳ پروژه در کوهرنگ توسط مدیرکل دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، ۲۳ پروژه را افتتاح و ۱۱ طرح را کلنگ زنی کرد.

افتتاح 23 پروژه در کوهرنگ توسط مدیرکل دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیداحمد ابطحی مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که به همراه معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است روز دوشنبه 6 شهریورماه با همراهی مسئولان محلی، 23 پروژه عمرانی و خدماتی در زمینه احداث راهدارخانه، آسفالت معابر شهری و روستایی، مسیرهای آب‌رسانی، مدارس، خانه پزشک، پروژه‌های بهداشتی و درمانی، بهسازی آسفالت روستایی، تأمین آب اراضی کشاورزی، پرورشگاه مرغ گوشتی و ... را افتتاح کرد و 11 پروژه در زمینه‌های جاده‌های روستایی، احداث پل و کارخانه آب معدنی و ... را کلنگ زنی کرد.
همچنین طرح زیرسازی و بهسازی شهرک لبد در شهرستان کوهرنگ به طول 2 و نیم کیلومتر با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید و پروژه‌های احداث مدرسه روستای دزک سرچشمه در 3 کلاس و روستای مالک آباد در 2 کلاس با هزینه ساخت 5 میلیارد و 200 میلیون ریال که 3 میلیارد ریال آن کمک خیرین بوده به بهره برداری رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان