ماهان شبکه ایرانیان

هتل ملل شاندرمن

در طبیعت بکر و سرسبز استان گیلان، در شاندرمن و در دل روستای بیتم، دهکده ای توریستی با ۱۱ ویلای شیک و با امکانات کامل بنا شده و دهکده توریستی ملل شاندرمن را بوجود آورده است. فضا و محیطی روستایی و ارامش بخش در میان دشت های سرسبز شمال همراه با مه زیبای صبحگاهی، نوید بخش اقامتی دل انگیز و بی نظیر خواهد بود.

در طبیعت بکر و سرسبز استان گیلان، در شاندرمن و در دل روستای بیتم، دهکده ای توریستی با 11 ویلای شیک و با امکانات کامل بنا شده و دهکده توریستی ملل شاندرمن را بوجود آورده است. فضا و محیطی روستایی و ارامش بخش در میان دشت های سرسبز شمال همراه با مه زیبای صبحگاهی، نوید بخش اقامتی دل انگیز و بی نظیر خواهد بود.

دهکده توریستی ملل شاندرمن یا هتل ملل شاندرمن، در فاصله 40 کیلومتری ماسوله و قلعه رودخان، در فاصله 30 کیلومتری جنگل گیسوم و در فاصله 40 کیلومتری بندر انزلی قرار دارد و از این نظر امکان دسترسی به این جاذبه ها و شهرهای زیبا و توریستی شمال را بسادگی فراهم می کند.

تعداد اتاق ها: 11 عدد

فاصله تا مرکز شهر: 20 دقیقه

فاصله تا فرودگاه: 35 دقیقه

آدرس هتل: گیلان – شاندرمن – روستای بیتم – دهکده توریستی شاندرمن

خدمات هتل: هتل ملل شاندرمن دارای 11 باب ویلا با امکانات مدرن و لوکس مانند اتاق نشیمن، شاه نشین کنار شومینه، اتاق خواب، آشپزخانه، بالکن با دید کوه های سرسبز شاندرمن و شالیزارهای روستای بیتم می باشد. همچنین امکاناتی مانند رستوران کلاسیک و سنتی، قلیان سرا، کافی شاپ و سالن بیلیارد و اسنوکر نیز در خدمت مسافران این دهکده توریستی قرار دارد. اقامت در این دهکده اقامت در روستا است با تمام ویژگی های زیبای آن و البته به همراه امکانات لوکس و ویلاهای شیک اختصاصی …

ویلاهای هتل ملل شاندرمن یا دهکده توریستی شاندرمن در تیپ های 2 خوابه، 3 خوابه و 5 خوابه می باشد.

هتل ملل شاندرمن

هتل ملل شاندرمن

هتل ملل شاندرمن

هتل ملل شاندرمن

هتل ملل شاندرمن
منبع: سایت ایران بوکینگ

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان