ماهان شبکه ایرانیان

یادواره شهدای کارمند استان کرمان برگزار شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از ویژگی های انقلابیون این است که اهل تعارف و زد و بندهای سیاسی نیستند.

یادواره شهدای کارمند استان کرمان برگزار شد

به گزارش ایسنا، سردار"غلامعلی ابوحمزه" صبح امروز سه شنبه هفتم شهریورماه در یادواره شهدای کارمند استان کرمان با بیان اینکه 7000 شهید از استان کرمان تقدیم نظام و انقلاب شده است، افزود: یکی از دغدغه های امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلابی ماندن، فکرکردن و انقلابی عمل کردن است. از ویژگی‌های اساسی در بحث انقلابی ماندن، اطاعت از ولایت است، همان چیزی که شهدای مدافع حرم به ما آموخته اند و بسترساز این اندیشه هستند. اگر فردی بخواهد انقلابی بماند باید از ولایت پیروی کند درغیراینصورت اگر از وی دور بماند یا جلو بیفتد به مقصود نرسیده است. انقلابی عمل کردن افرادی را می خواهد که دارای بصیرت باشند، طبق فرموده مقام معظم رهبری فرد بصیر راه شناس، هدف شناس و دشمن شناس است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ویژگی دومی که باید به آن توجه شود افزایش روز به روز بصیرت است چراکه مقصود دشمنان این است که ما را از هدفمان که همان انقلاب اسلامی و مسیر اهل بیت است منحرف کنند. ویژگی بعدی در زمینه انقلابی فکر کردن این است که تمام تلاش خود را برای حفظ روحیه ایثار، فداکاری و رشادت در جامعه بکار گیریم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه انسان متقی که می‌خواهد به هدف برسد باید استقامت کند، گفت: شما هم باید ضمن ایستادگی در برابر حفظ ارزش های متعالی نظام و انقلاب و دفاع از هنجارها دیگران را نیز به این امر دعوت کنید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ویژگی بعدی انقلابیون، اهل معنویت و روشن بودن دیدگاه است، این افراد اهل تعارف و زد و بندهای سیاسی نیستند، تاکید کرد: ویژگی بعدی نیروهای انقلابی این است که خود را بدهکار انقلاب می‌دانند و نه طلبکار آن و کسانی که خود را طلبکار انقلاب می‌دانند، انقلابی فکر و عمل نمی‌کنند.

ابوحمزه در ادامه با بیان اینکه افراد انقلابی خود را خادم ملت می‌دانند و با تمام وجود در خدمت مردم هستند چراکه شان یک مسئول و مسئولیت فقط خادمی است، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های مختلف ایستادگی آنها را نشان می‌دهد و باید افتخار کرد که در نظام اسلامی خادم بود.

وی خاطرنشان کرد: در 7000 شهید استان، 147شهید کارمند و شهدای مدافع حرم تمامی ویژگی‌های انقلابی بودن، انقلابی فکر و عمل کردن قابل مشاهده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان