۱۰۸ رنگ موی جالب که افراد مشهور با پوست سبزه استفاده می‌کنند [قسمت چهارم]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم هررنگ مویی با هر پوستی سازگار نیست مخصوصا پوستهای سبزه که هر رنگ مویی با پوست آنها سازگار نیست و باید از رنگی استفاده کنند که با رنگ پوستشان سازگار باشد،  رنگ‌هایی که مناسب پوست سبزه است برایتان معرفی میکنیم تا رنگ مو را با دقت اننتخاب کنید و دچار اشتباه نشوید چون رنگ مو تاثیر بسیاری در جذابیت چهره دارد

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم هررنگ مویی با هر پوستی سازگار نیست مخصوصا پوستهای سبزه که هر رنگ مویی با پوست آنها سازگار نیست و باید از رنگی استفاده کنند که با رنگ پوستشان سازگار باشد،  رنگ‌هایی که مناسب پوست سبزه است برایتان معرفی میکنیم تا رنگ مو را با دقت اننتخاب کنید و دچار اشتباه نشوید چون رنگ مو تاثیر بسیاری در جذابیت چهره دارد. ما تصمیم گرفتیم تا رنگ‌موهایی که افراد مشهور هم استفاده می‌کنند را در قالب تصویر به شما نشان دهیم. با بنیتا همراه باشید تا افراد مشهور با پوست برنزه و با رنگ موهای مخصوصشان برایتان معرفی کنیم.

 

 

81- لوسی هیل

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که لوسی هِیْل بازیگر و خواننده زاده 14 ژوئن 1989 میلادی در شهر ممفیس در ایالات تنسی آمریکا است. وی در سریال‌های درمانگاه خصوصی و سی اس آی: میامی را بازی کرد.

82- ساندرا بولاک

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ساندرا آنت بولاک یک هنرپیشه اهل ایالات‌متحده آمریکا است.

83- جسیکا بیل 

پوست برنزه

بهتر است درباره او بدانید که وی بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود و مانکن سابق صنعت مُد است. او در فیلم‌هایی نظیر قتل‌عام با اره برقی در تگزاس، شعبده‌باز، آینده، اکنون شما را چاک و لری می‌نامم و یادآوری کامل ایفای نقش کرده است.

84- لی‌لی آلدریج

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که لی‌لی مائود آلدریج، یک مدل آمریکایی هست. وی بیشتر به خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سکرت شناخته‌شده است.

85- جینا رادریگز

پوست برنزه

بهتر است درباره او بدانید که جینا رادریگـِز یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 2005 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او در سال 2015 میلادی برندهٔ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی بابت هنرنمایی در مجموعهٔ تلویزیونی «جـِین باکره» شد.

86- رز بیرن

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ماری رز بیرن بازیگر استرالیایی سینما و تلویزیون است. بیرن اولین بار در سال 1994 نقش کوچکی در فیلمی استرالیایی بازی نمود. سپس در سال 2000 برای بازی در فیلم «الهه سال 1967» برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل زن در جشنواره فیلم ونیز شد.

87- نیکول شرزینگر

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که نیکول پریسکویا الیکولانی ولیانته شرزینگر همچنین معروف به نیکول کیا، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ، شاعر، رقصنده و مدل آمریکایی است. بیشتر شهرت او به خاطر آوازخوانی در گروه پوسی کت دالز حاصل‌شده است.

88- اوا لونگوریا

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که اوا لونگوریا، بازیگر آمریکایی است. او در سال 2006 به خاطر ایفای نقش در قالب گبریل سلیز در سریال کدبانوهای وامانده برنده جایزه و نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.

89- امیلی بلانت

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که امیلی اولیویا لی بلانت، بازیگر انگلیسی با تابعیت دوگانه بریتانیایی و آمریکایی است، او حرفه‌ای‌ترین نمایش از خانواده سلطنتی ‏‏ را به نمایش گذاشت و جایزه امپایر برای بهترین تازه‌وارد ‏‏ توسط روزنامهٔ لندن ایوی‌نینگ استاندارد ‏‏ به نام او ثبت گردید.

90- ریحانا

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است.

91- جسیکا آلبا

پوست برنزه

درباره این بازیگر بهتر است بدانید که آلبا در سیزده سالگی کار خود به عنوان بازیگر را با بازیگری در فیلم‌های کمپ در ناکجا آباد و دنیای مخفی الکس مک در سال 1994 میلادی آغاز کرد.

92- جنیفر لوپز

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو خواننده، بازیگر، رقاص، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است.

93- اولیویا وایلد

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که اولیویا وایلد با نام اصلی اولیویا جِین کاکبرن مدل و بازیگر آمریکایی ایرلندی تبار سینما و تلویزیون است.

94- ماریا منونوس

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ماریا منونوس یک هنرپیشه، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به چهار شگفت‌انگیز، تندر استوایی اشاره کرد.

95- جینا رادریگز

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید جینا رادریگـِز یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 2005 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او در سال 2015 میلادی برندهٔ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی بابت هنرنمایی در مجموعهٔ تلویزیونی «جـِین باکره» شد.

96- مگان فاکس

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که مگان دنیس فاکس مدل و بازیگر آمریکایی است. حرفه بازیگری و مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال 1999 به دست آورد.

97- کیت بکینسیل

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که کاترین رومانی «کیت» بِکینسیل بازیگر انگلیسیِ سینمای هالیوود است. درحالی‌که سرگرم تحصیل در دانشگاه آکسفورد بود، فرصت بازی در فیلم هیاهوی بسیار برای هیچ را که براساس نمایش‌نامه‌ای از شکسپیر بود، به دست آورد.

98- نینا دوبرو 

پوست برنزه

درباره او بهت است بدانید که نینا دوبرو یک هنرپیشهٔ بلغاری-کانادایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش کاترین پیرس/الینا گیلبرت در سریال خاطرات خون‌آشام که اکنون از شبکه سی‌دابلیو پخش می‌شود، شهرت دارد.

99- داکوتا جانسون

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که داکوتا مایی جانسون یک هنرپیشه و مدل اهل ایالات‌متحده آمریکا است. وی از سال 1999 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

100- میندی کالینگ

پوست برنزه

بهتر است درباره او بدانید که میندی کالینگ یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از آثار او می‌توان به بازی در مجموعه‌ی تلویزیونی اداره اشاره کرد.

101- کریسی تیگن

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که کریستین «کریسی» دایان تیگِن استیونس، یک مدل آمریکایی است. وی اولین بار در سال 2010 برای نسخه سالانه مایوهای زنانه مجله اسپورتس ایلوستریتد در کنار نینا اگدل و لیلی آلدریج مدلینگ انجام داد و در سال 2014 روی جلد این مجله رفت.

102- جمی چانگ

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که جمی چانگ یک هنرپیشه و صدا پیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 2004 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

103- جردن دان

پوست برنزه

104- سوفیا ورگارا

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که سوفیا ورگارا بازیگر، کمدین و مدل کلمبیایی است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به گویندگی در انیمیشن خوش قدم 2 اشاره کرد.

105- میلا کونیس 

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که میلا کونیس بازیگر آمریکایی است. در سال 1991 و زمانی که وی هفت ساله بود، به همراه خانواده از اتحاد جماهیر شوروی مهاجرت کرده و ساکن لس‌آنجلس می‌شوند.

106- ژیزل بوندشن

پوست برنزه

ژیزل کارولین بوندشن مانکن برزیلی که بر طبق گزارش نشریه فوربز پردرآمدترین مانکن جهان است. ژیزل از سال 2000 تا 2005 با بازیگر معروف لئوناردو دی کاپریو دوست بود. او در سال 2009 با تام بردی ازدواج کرد.

107- لی‌لی آلدریج

برنزه

108- میراندا کر

برنزه

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان