۱۰۸ رنگ موی جالب که افراد مشهور با پوست سبزه استفاده می‌کنند [قسمت دوم]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم هررنگ مویی با هر پوستی سازگار نیست مخصوصا پوستهای سبزه که هر رنگ مویی با پوست آنها سازگار نیست و باید از رنگی استفاده کنند که با رنگ پوستشان سازگار باشد،  رنگ‌هایی که مناسب پوست سبزه است برایتان معرفی میکنیم تا رنگ مو را با دقت اننتخاب کنید و دچار اشتباه نشوید چون رنگ مو تاثیر بسیاری در جذابیت چهره دارد

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم هررنگ مویی با هر پوستی سازگار نیست مخصوصا پوستهای سبزه که هر رنگ مویی با پوست آنها سازگار نیست و باید از رنگی استفاده کنند که با رنگ پوستشان سازگار باشد،  رنگ‌هایی که مناسب پوست سبزه است برایتان معرفی میکنیم تا رنگ مو را با دقت اننتخاب کنید و دچار اشتباه نشوید چون رنگ مو تاثیر بسیاری در جذابیت چهره دارد. ما تصمیم گرفتیم تا رنگ‌موهایی که افراد مشهور هم استفاده می‌کنند را در قالب تصویر به شما نشان دهیم. با بنیتا همراه باشید تا افراد مشهور با پوست برنزه و با رنگ موهای مخصوصشان برایتان معرفی کنیم.

 

 

21- سلنا گومز

رنگ مو پوست برزنه

درباره او بهتر است بدانید که سلنا مری گومز بازیگر و خواننده و طراح مد اهل آمریکا است. او برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم بارنی و دوستان شناخته شد، زمانی که او تنها 7 سال سن داشت.

22- ماریون کوتیار

رنگ مو پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ماریون کوتیار بازیگر و خوانندهٔ فرانسوی است.

23- شای میتچل

نگ مو برنزه

درباره او بهتر است بدانید که شای میتچل بازیگر زاده 10 آوریل 1987 در ایالات انتاریو کانادا است. وی در سریال پلیس‌های تازه کار که یک درام پلیسی بود و در سریال دروغ‌گوهای کوچک زیبا محصول 2010 میلادی را بازی کرد.

24- امی رسوم

رنگ مو پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که امانوئل گری «امی» رسوم هنرپیشه، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او در فیلم‌هایی همچون روز بعد از فردا، پوزئیدون، شبح اپرا و دراگون‌بال اوولوشن درخشید.

25- فلیسیتی جونز

رنگ مو برنزه

بهتر است بدانید که فلیسیتی جونز یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. وی از سال 1996 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 و نظریه همه‌چیز اشاره کرد.

26- هیلی استاینفلد

رنگ مو پوست برنزه

درباره او باید بدانید که او بازیگر آمریکایی است. در سال 2010 به خاطر بازی در فیلم شجاعت واقعی - اثری از برادران کوئن، هیلی استاینفلد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد.

27- معرفی سری بعدی

رنگ مو برنزه

این سری هنرمندان را با موهای به رنگ قهوه‌ای زاغی، اسپرسویی و چوب ماهونی به شما نشان خواهیم داد.

28- سلناگومز

رنگ مو برنزه

29- بلا حدید

رنگ مو برنزه

درباره او بهتر است بدانید که بلا حدید با نام کامل ایزابلا خیر حدید، یک مدل مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. او از تبار فلسطینی و هلندی است. مادر او یک هلندی‌تبار و پدرش یک ثروتمند اهل فلسطین می‌باشند.

30- کایلی جنر

رنگ مو برنزه

کایلی جنر زادهٔ 10 آگوست 1997 یک مانکن و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه همراه با مادر، خواهر و پدر وخواهرها و برادر ناتنی‌اش درخشید.

31- کورتنی کاکس

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که کورتنی کاکس بازیگر آمریکایی و متولد 15 ژوئن 1964 که با ایفای نقش مونیکا گلر بینگ در سریال طنز دوستان معروف شد. وی سپس با ایفای نقش در سه‌گانه معروف جیغ بیشتر شناخته شد.

32- کیم کارداشیان

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که کیمبرلی نوئل کارداشیان زادهٔ 21 اکتبر 1980 در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا هست. پدر او نیز ارمنستانی است.

33- مارگو رابی

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که مارگو الیز رابی، یک بازیگر سینما و تلویزیون استرالیایی است. او در فیلم‌هایی نظیر دربارۀ زمان، گرگ وال‌استریت و تمرکز ایفای نقش کرده است. وی اغلب دوران کودکی‌اش را در کنار مزرعه پدربزرگش سپری می‌کرد.

34-  کندال جنر

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که کندال جنر یک مدل اهل ایالات‌متحده آمریکا است. وی از سال 2007 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر هست.

35- کِیتی پری 

پوست برنزه

درباره او بهتر است که بدانید کاترین الیزابت «کیتی» هادسن که بیشتر با نام هنری‌اش کِیتی پری شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. او در نوجوانی از موسیقی غیرمذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد.

36- زویی سالدانا

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که زویی سالدانا بازیگر آمریکایی است. او برای بازی در نقش آناماریا در دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه و بازی در فیلم پیشتازان فضا، پیشتازان فضا به سوی تاریکی، نگهبانان کهکشان، فراتر از پیشتازان فضا و همچنین فیلم جیمز کامرون، آواتار، نقطه برتری ... مشهور است.

37- لی میشل

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که لی میشل سارفاتی خواننده و بازیگر آمریکایی است. وی اکنون پس از اتمام نقش ریچل بری در سریال موزیکال شبکه رسانه‌ای فاکس گلی و فیلم شب سال نو که در کنار اشتون کوچر بازی کرد در حال بازی در نقش هستر در سریال اسکریم کویینز (scream queens) است.

38- ژوان اسمالز

پوست برنزه

39- لوسی لیو

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که لوسی آلکسیس لیو یک بازیگر آمریکایی تایوانی‌تبار است.

40- گوگو امبتارا

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که گوگو امبتا-را هنرپیشه سینما و تئاتر اهل بریتانیا است. وی از سال 2004 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌هایی که وی در آن حضورداشته می‌توان به صعود به مشتری اشاره کرد.

41- آمریکای فررا

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که آمریکای فررا یک هنرپیشه و بازیگر سینما اهل ایالات‌متحده آمریکا است. وی از سال 2002 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است.

42- فریدا پینتو

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که فریدا پینتو بازیگر هندی است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم میلیونر زاغه‌نشین و ظهور سیاره میمون‌ها اشاره کرد.

43- کیتی هلمز

پوست برنزه

44- الیویا مان

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که الیویا مان هنرپیشه و مجری اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 2004 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم‌های مورتدکای، مرد آهنی 2 و مجموعه تلویزیونی اتاق خبر اشاره کرد.

45- امل علم‌الدین

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که امل رمزی کلونی یک وکیل اهل بریتانیا است. وی از سال 2000 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از موکلان وی می‌توان به جولین آسانژ مؤسس ویکی‌لیکس اشاره کرد.

46- کری واشینگتن

پوست برنزه

47- جینا دوان

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که جینا دوان یک هنرپیشه و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 2002 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کینه 2، برپایی اشاره کرد.

48- ریچل وایس

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که ریچل هانا وایس بازیگر سینما و تئاتر و مانکن انگلیسی است.

49- سی یرا

پوست برنزه

درباره او بهتر است بدانید که سی‌یرا پرنسس هریس یک خواننده، بازیگر و مدل آمریکایی است. او از همان آغاز فعالیت هنری‌اش، با تک نام سی‌یرا به فعالیت پرداخت.

50- الکسا چانگ

پوست برنزه

 

در ادامه با ما همراه باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان