سرمربی فرانسه تائید کرد؛

حضور امباپه در پاری‌سن ژرمن قطعی شد

سرمربی تیم ملی فرانسه تائید کرده که کیلیان امباپه از موناکو به پاری‌سن ژرمن ملحق شده و همچنین گفته او و دیگر بازیکنان می‌توانند در کمپ تیم ملی تست پزشکی دهند.

حضور امباپه در پاری‌سن ژرمن قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه، به نوعی تائید کرده که کیلیان امباپه از موناکو به پاری‌سن ژرمن ملحق خواهد شد.

ستاره 18 ساله تیم فوتبال موناکو با عملکرد خوب فصل گذشته توانست توجه تیم‌های مطرح اروپا را به خود جلب کند. در بازار نقل و انتقالاتی تابستان تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و ... به دنبال جذب او بودند.

اما به نظر این پاری‌سن ژرمن است که در رقابت برای جذب این بازیکن پیروز شده است. بعد از این که گزارشات به نوعی از این انتقال در ازای 180 میلیون یورو خبر دادند، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه هم آن را تائید کرد.

او به خبرنگاران گفت: او باشگاهش را عوض می‌کند، اما در لیگ فرانسه خواهد ماند. آینده نشان می‌دهد که تصمیمی که گرفته تصمیم خوبی بوده است یا نه».

در صورتی که امباپه بخواهد جابه‌جا شود تست پزشکی‌اش با حضور در تعطیلات بین‌‎المللی تداخل زمانی خواهد داشت:«بازیکنان در طول تعطیلات بین‎المللی اینجا خواهند ماند. می‎توانند تست پزشکی را اینجا بگذراند؟ بله، ممکن است».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان