جراحی پلاستیک ۲۸ نفر از افراد مشهور [قسمت اول]

همه ما میدانیم که هالیوود در این کره خاکی جایی است که ثانیه به ثانیه اتفاقات آن زیر لنز دوربین‌ها رصد می‌شود. از گذشته تاکنون خیلی از ستاره‌های این صنعت سعی کرده‌اند که ظاهر فیزیکی خود را بهبود بخشند. خب هم‌اکنون چند جراحی پلاستیک را  در بنیتا خدمت شما معرفی می‌کنیم از خوب گرفته تا بد و افتضاح. شکل جدید بازیگران بعد از اینکه زیر تیغ جراحی رفتند.

همه ما میدانیم که هالیوود در این کره خاکی جایی است که ثانیه به ثانیه اتفاقات آن زیر لنز دوربین‌ها رصد می‌شود. از گذشته تاکنون خیلی از ستاره‌های این صنعت سعی کرده‌اند که ظاهر فیزیکی خود را بهبود بخشند. خب هم‌اکنون چند جراحی پلاستیک را  در بنیتا خدمت شما معرفی می‌کنیم از خوب گرفته تا بد و افتضاح. شکل جدید بازیگران بعد از اینکه زیر تیغ جراحی رفتند.

 

رنی زلوگر قبل و بعد از جراحی

جراحی پلاستیک

اغلب افراد مشهوری که به زیر تیغ جراحی رفته‌اند برای زیباتر کردن خود این کار را انجام داده‌اند، ولی ظاهراً نتیجه برای خیلی از آن‌ها خوشایند نبوده است. ستاره گوشتالو ولی زیبای فیلم "خاطرات بریجت جونز" (خاطرات بریجت جونز فیلمی محصول سال 2001 انگلستان به کارگردانی شارون مگوایر است) ظاهراً چهر خوشایندی بعد از جراحی برای خود رقم نزده است و کلاً تغییر کرده است.

درباره او بهتر است بدانید که رنی کاتلین زِلوِگِر بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، بافتا، جایزه اس.ای.جی و گلدن گلوب و تهیه کننده است. او در سال‌های اخیر یکی از کسانی بوده است که در هالیوود همواره دستمزد بالایی دریافت کرده‌اند.

 

پاملا اندرسون قبل و بعد از جراحی

جراحی پلاستیک

پاملا اندرسون معروف چندین جراحی سینه مختلف داشته است، و سایز سینه خود را خیلی افزایش داده و به تازگی نیز کمی روی صوت و پهلوهای خود هم جراحی انجام داده است. درباره او بهتر است بدانید که پامِلا دنیز اندرسون بازیگر، مانکن، فعال حقوق حیوانات و تهیه‌کننده کاناداییتبار آمریکایی است. او به خاطر زیبایی صورت و اندام بخصوصش، به سمبل جذابیت در جهان تبدیل شده و دارای شهرت جهانی است.

 

پاریس هیلتون

جراحی پلاستیک

او یک جراحی بر روی دماغش انجام داده و بوتاکس نیز به صورت خود تزریق کرده تا به زیبایی خود بیفزاید. درباره او بهتر است بدانید که پاریس ویتنی هیلتون هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی است. پاریس هیلتون از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است. 

 

مگ رایان قبل و بعد از عمل جراحی

جراحی پلاستیک

مگ رایان بعد از اینکه یک وقفه زمانی را در زندگی حرفه‌ای خود ایجاد کرد به جراحی پلاستیک روی آورد، وی عمل ایمپلنت لب گورت کس که باعث افزایش عضلات لب می‌شود را انجام داد و همچنین یک بافت چربی به گونه خود و ظاهراً پیشانی و گردنش پیوند زد و از بوتاکس محبوب نیز در صورت خود استفاده کرد. درباره او بهتر است بدانید که مگ رایان هنرپیشه آمریکایی متولد 19 نوامبر 1961، از فیرفیلد، کنتیکت هست. او در دانشگاه‌های کانکتیکت و نیویورک روزنامه نگاری خوانده‌است.

 

 

 

مگان فاکس قبل و بعد از عمل جراحی

پیری زودرس

واقعیت را اگر بخواهید کسی هنوز نمی‌داند که مگان فاکس واقعاً چه تغییراتی در پروسه عمل جراحی بر روی صورت خود انجام داده است ولی چیزی که واضح است،این است که چهره او واقعاً تغییر کرده و در جراحی پلاستیک او هیچ شکی نیست. ا توجه به‌ شایعات احتمال او عمل‌هایی بر روی سینه و دماغ خود داشته است و از متدهایی مانند بوتاکس، پرکننده لب و لیپوساکشن هم استفاده کرده است. درباره او بهتر است بدانید که مگان دنیس فاکس مدل و بازیگر آمریکایی است. حرفه بازیگری و مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال 1999 به دست آورد.

 

ملانی گریفیث قبل و بعد از جراحی

جراحی پلاستیک

او شاید از جراحی پلاستیک خود راضی نباشد (کارشناسان ادعا می‌کنند که  او تزریق لب داشته است، بوتاکس نیز به صورت خود تزریق کرده و هم‌چین پلک بالایی چشم خود را نیز جراحی کرده است) ولی او کاملاً تغییر رده و چیزی که در دوران جوانی بود با چیزی که الان هست زمین تا آسمان فرق می‌کند. درباره او بهتر است بدانید که ملانی ریچاردز گریفیث بازیگر آمریکایی است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم شهرت به کارگردانی وودی آلن و دختر شاغل به کارگردانی مایک نیکولز و آتش غرور اشاره کرد.

 

مایکل جکسون قبل و بعد از جراحی

جراحی پلاستیک

او در کل زمان زندگی خود فقط دو بار بینی خود را عمل کرد و مابین دهه 80 میلادی و سال‌های پایانی عمرش هم یک شکاف در چانه‌اش پدیدار  شد. درباره او بهتر است بدانید که مایکل جوزف جکسون در تاریخ 29 اوت 1958 در شهر صنعتی گَری در ایالت ایندیانا، آمریکا و در خانواده‌ای از طبقهٔ کارگر و تهی‌دست زاده شد. نام پدر مایکل جوزف و نام مادرش، کاترین بود. و هفتمین فرزند از نه فرزند خانواده جکسون بود.

 

میکی رورک قبل و بعد از جراحی

جراحی پلاستیک

او عملیات جراحی زیادی را برای خود انجام داده است که شامل  جمله بازسازی صورت در گونه و بینی بوده است که او ادعا می‌کند برای ترمیم زخم‌های حاصله از دوران کوتاه او در وکس بوده است. جالب است بدانید که او در دوران جوانی بسیار خوش‌تیپ بوده است و بافاصله گرفتن از دینای شهرت و رفتن به سمت ورزش موردعلاقه‌اش روزگار خود ا تیره‌وتار کرد. درباره او بهتر است بدانید که فیلیپ آندره میکی "رورک" جونیور بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که برای بازی در فیلم مرد پیشرو به شهرت رسید. او برای بازی در فیلم کشتی‌گیر جوایر جشنواره جایزه بافتا و جایزه گلدن گلوب را به خود اختصاص داد و نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد.

 

پرسیلیا پریسلی قبل و بعد از عمل

جراحی پلاستیک

این بانوی آمریکایی زیر تیغ جراحی در چندین عمل رفته است،  بوتاکس، تزریق فیلر نیز از اعمالی بوده است که او انجام داده است و حتی گفته می‌شود فیس لیفت نیز جز متدهای جراحی پلاستیک او بوده است. درباره او بهتر است بدانید که پریسیلا بیولیو هنرپیشه، کارآفرین اهل آمریکا است. او همسر الویس پریسلی است که در سال 1973 از او جدا شد و دیگر ازدواج نکرد. لیزا ماری پریسلی تنها فرزند الویس و پریسیلا است.

 

شر قبل و بعد از جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

شر جز اولین افراد مشهوری بود که دست به جراحی پلاستیک زد. واقعاً زیبایی طبیعی او به کل تغییر کرد و کس دیگری شد. عکس‌های او نشان می‌دهند که او یک فیس لیفت نیز داشته است. همچنین و پوست خود ا نیز کشیده است. درباره او بهتر است بدانید که شر خواننده و بازیگر آمریکایی است. وی یکی از چهره‌های معروف خواننده و بازیگر در دنیا هست و در دهه 1960 هنگامی‌که آلبوم همراه با سانی را خواند به شهرت رسید. پدر شر از تبار آمریکایی ارمنی و مادر او آمریکایی چندتباره است.

 

سارا جسیکا پارکر قبل و بعد از عمل

جراحی پلاستیک

ظاهراً دماغ سارا تغییر کرده است و فقط جراحی زیبایی بینی داشته است،

 

اسکارلت جانسون

جراحی پلاستیک

این بازیگر دانمارکی یک عمل ظریف بر روی بینی خود داشته است و ظاهراً بر روی قسمت‌های دیگر صورتش کارنکرده است. عمل جراحی او با موفقیت انجام‌شده و چهره او را زیباتر از قبل کرده است و کمی نوک بینی خود را بالا داده و آن را تیز کرده است. درباره او بهتر است بدانید که اسکارلت جوهانسون بازیگر، مدل و خوانندهٔ آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده است.

 

پت برنز قبل و بعد از جراحی

جراحی پلاستیک

این ترانه سرای انگلیسی صورت خود را خیلی تغییر داده است و پس از عمل جراحی تقریبا ناشناس تلقی می شده است، او لب خود را 5 برابر بزرگ‌تر کرده است و همچنین در بقیه قسمت‌ها صورتش هم جای زخم و اسکار باقی مانده است.

 در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان