جراحی پلاستیک ۲۸ نفر از افراد مشهور [قسمت دوم]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، قبلا گفته بودیم که همه ما میدانیم که هالیوود در این کره خاکی جایی است که ثانیه به ثانیه اتفاقات آن زیر لنز دوربین‌ها رصد می‌شود

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، قبلا گفته بودیم که همه ما میدانیم که هالیوود در این کره خاکی جایی است که ثانیه به ثانیه اتفاقات آن زیر لنز دوربین‌ها رصد می‌شود. از گذشته تاکنون خیلی از ستاره‌های این صنعت سعی کرده‌اند که ظاهر فیزیکی خود را بهبود بخشند. خب هم‌اکنون چند جراحی پلاستیک را  در بنیتا خدمت شما معرفی می‌کنیم از خوب گرفته تا بد و افتضاح. شکل جدید بازیگران بعد از اینکه زیر تیغ جراحی رفتند. 

شارون آزبورن قبل و بعد از جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

شارون اذعان کرده است که خیلی در جراحی پلاستیک خود زیاده‌روی کرده است، این بانو کلاً بعد از جراحی تغییر کرد و به شخص دیگری تبدیل شد. او جراحی زیادی را بر روس صورت و بدن خود از جمله فیس لیفت و لگ لیفت و ایمپلنت سینه انجام داده است. درباره او بهرت است بدانید که شارون آزبورن مجری تلویزیونی، داور مسابقات استعدادیابی، نویسنده، مدیر موسیقی و تاجر انگلیسی است که همسر خواننده-ترانه نویس هوی متال، آزی آزبورن است.

سوزان سامرس

جراحی پلاستیک

البته او انجام هر گونه عمل جراحی را تکذیب می‌کند، ولی چهره او با چهره‌ای که در دهه 70 داشت کاملاً تغییر کرده است. او گونه خود را چاق‌تر کرده است  و جراحی کشیدن صورت، کشیدن ابرو و تزریق لب طبق گفته کارشناسان انجام داده است.  درباره او بهتر است که بدانید سوزان سامرس یک هنرپیشه، و مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1963 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به دیوارنویسی آمریکایی اشاره کرد.

سیلوستر استالونه قبل و بعد از جراحی

 جراحی پلاستیک

این سال‌هاست حرف‌وحدیث‌های زیادی درباره سیلوستر استالونه و جراحی‌های زیبایی او بوده است. ظاهر او پیشانی خو را کشیده است تا با انرژی گرانش زمین مبارزه کند. درباره او بهتر است بدانید که سیلوستر گاردنز اِستالون معروف به سیلوِستِر اِستالون بازیگر، کارگردان و نویسندهٔ آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب است. وی را عمدتاً به‌خاطر نقش‌های اکشنش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند.

 

وین نیوتون قبل و بعد از جراحی

 جراحی پلاستیک

وین نیوتون یکی از افراد مشهور است که چندین عمل جراحی ناموفق داشته است، او صورت خود را کش داده است و بوتکس هم به صورتش تزریق کرده است که باعث شده صورت او از حالت طبیعی خارج شود. بهتر است درباره او بدانید که وین نیوتون یک موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1962 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به جواز قتل اشاره کرد.

 

بری مانیلو قبل و بعد از جراحی

 جراحی پلاستیک

طبق شایعات بری مانیلو از جوانی دست به چندین عمل جراحی زیبایی زده که بعضی خوب و بعضی هم بد بوده‌اند، ازجمله سه بار کشیدن صورت جراحی پلک و تزریق بوتاکس. درباره او بهتر است که بدانید وین نیوتون یک موسیقی‌دان اهل ایالات‌متحده آمریکا است. وی از سال 1962 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به جواز قتل اشاره کرد.

 

کروت تاپ قبل و بعد از عمل جراحی

جراحی پلاستیک

کمدین مو زنجبیلی کمی ابروهای خود را کشیده است، کمی هم بوتاکس به صورت خود تزریق کرده است و همچنین از حجم دهنده لب هم استفاده کرده است، البته به خاطر کک و مک روی پوستش هم از لیز پوست استفاده کرده است.  برخی بر این عقیده‌اند که او از استروزیید هم استفاده کرده است.

 

کورتنی لاو

جراحی پلاستیک

این هنرمند به تازگی اذعان کرده است که جراحی پلاستیک داشته است و از برخی متدهای ان استفاده کرده است. او قبلاً تزریق ماده در لب و عمل بینی خود را کتمان می‌کرد. درباره او بهتر است بدانید که کورتنی لاو خواننده و هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر به‌عنوان رهبر و سرایندهٔ اشعار گروه راک هول و ازدواج کوتاه مدت‌اش با کرت کوبین شناخته شده است. نشریهٔ رولینگ استون از او به‌عنوان «بحث‌برانگیزترین زن در تاریخ موسیقی راک» یاد کرده است.

 

دالی پارتن قبل و بعد از عمل جراحی

جراحی پلاستیک

از افسانه موسیقی کانتری دالی پرتن ، به‌عنوان ملکه جراحی پلاستیک یاد می‌شود. این هنرمند اذعان داشته است که بی‌شمار مرتبه به زیر تیغ جراحی رفته است. او در یکجا می‌گوید که :"من بعد از هر سفر صورت خود را مدل می‌کردم و به جراحان می‌دادم تا آن را برای پیاده‌سازی کنند". درباره او بهتر است بدانید که دالی پارتن با نام کامل «دالی ربکا پارتن دین» خواننده، آهنگ‌ساز، هنرپیشه و نویسندهٔ آمریکایی است. پارتن از معدود خوانندگان زن سبک موسیقی کانتری است که شهرت و محبوبیت جهانی دارد. شهرت او تا جایی است که لقب ملکهٔ موسیقی کانتری به او داده‌اند.

 

دوناتلو ورساچ

جراحی پلاستیک

اینجا جا دارد که بگوییم دوناتلو ورساچ چه بلایی تا به حال به سر صورتش نیاورده است؟ این طراح لباس می‌خواسته است که چهره بچه‌گانه خود را به یک چهره زیبا تغییر بدهد. او گفته که من از این شکل طبیعی خود راضی نیستم و می‌خواهم خود را تغییر بدهم و همه روزه از مقدار زیادی کرم و لوازم‌آرایشی استفاده می‌کنم تا از پوست و موی خود مراقبت کنم.

 

جنت جکسون

جراحی پلاستیک

جنت جکسون اخیراً تعداد زیادی جراحی پلاستیک را روی صورت و بدن خود امتحان کرده است. او عمل بینی، لیپوساکشن، و احتمالاً ایمپلنت گونه از طریق کشیدن صورت را تجربه کرده است. درباره او بهتر است بدانید که جنت جکسون خواننده، رقصنده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. او خواهر خواننده معروف مایکل جکسون هست. جنت با فروش بیش از 100 میلیون نسخه از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین هنرمندان جهان در تمام دوران است. 

 

جنیک دیکینسن قبل و بعد از جراحی

جراحی پلاستیک

او واقعاً کسی است که از جراحی پلاستیک لذت می‌برد.  او اولین سوپر مدل جهان است که خیلی علاقه به حرف زدن درباره جراحی‌هایی که کرده است، دارد. او در یکی از حرف‌های اخیر خود گفته است که "من هم‌اکنون هم حاضرم که در این سن عمل جراحی انجام دهم. " او از تزریق بوتاکس و همچنین کشیدن صورت برای زیباتر کردن خود استفاده کرده است. درباره او بهت است بدانید که جنیک دیکینسن یک هنرپیشه، و مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است.

 

جون ریورز

جراحی پلاستیک

این مجری تندزبان نیز از جرگه افراد علاقه‌مند به جراحی پلاستیک عقب نماند و از درخت ان چند میوه چیده است. درباره وی بهتر است بدانید که او هنرپیشه، کمدین، نویسنده، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی اهل ایالات متحده آمریکا بود. او برای زبان تندش و شوخی‌هایش با مشاهیر شناخته می‌شد.

 

کنی راجرز

کنی راجرز و جراحی پلاستیک

به خاطر اینکه همسر او خیلی از او جوان‌تر بود و سعی داشت که کمی اختلاف سنی خود با وی را کمتر کند، کمی صورت خود را کشید. البته بعد از مدتی از کار خود پشیمان شد چون با کشیدن پوستش باعث شد که چشمان او صدمه ببینند. درباره او بهتر است بدانید که کنث ری راجرز زادهٔ 21 اوت 1938 خواننده و ترانه‌سرای موسیقی کانتری، عکاس، هنرپیشه، مدیر ضبط و کارآفرین آمریکایی است.

 

جوسلین وایلدنستین قبل و بعد از عمل جراحی

جراحی پلاستیک

او پس از عمل جراحی 4 میلیون دلاری خود لقب "زن چشم‌گربه‌ای" را گرفت. کشیدن صورت، تقویت لب، تقویت سینه، کشیدن ابرو فقط چند عدد از متدهایی است که او در طی این پروسه گران‌قیمت تحمل کرد.

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان