سامپائولی:

مربی بهترین بازیکن دنیا بودن برای من مهم است

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که مائورو ایکاردی می تواند بیش از گونسالو ایگواین در دو دیدار پیش رو مقابل اروگوئه و ونزوئلا به آلبی سلسته کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی که تنها یک بازی برای آرژانتین انجام داده و آخرین بار در سال 2013 به اردوی این تیم دعوت شد، در 148 بازی برای اینتر، 82 گل زد و 22 پاس گل داده است.

 

همین عملکرد باعث شد تا سامپائولی او را به ایگواین ترجیح بدهد و برای دو دیدار سرنوشت ساز آلبی سلسته در مقدماتی جام جهانی او را به تیمش دعوت کند؛ هرچند سرمربی آرژانتین تاکید کرد که ایگواین هنوز فرصت بازگشت به اردوی این تیم را دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" این تصمیم بعد از آنالیز عملکرد اخیر تیم ملی گرفته شد. ما به مهاجمی نیاز داریم که علاوه بر گلزنی، بتواند پاس گل هم بدهد.

 

 

 

ما با این حقیقت روبرو هستیم که فعلا سهمیه روسیه را از دست داده ایم و باید از همه امتیازاتی که این مجموعه بازیکنان دارند، استفاده کند.  

 

وقتی با ایگواین صحبت کردیم، به او گفتیم که چرا دعوت نشد. به او گفتیم که امیدواریم او بار دیگر با ما باشد."

 

سامپائولی همچنین در مورد استفاده همزمان از لیونل مسی و پائولو دیبالا گفت:" بسیار مهم است که بدانیم مسی و دیبالا یکدیگر را کامل می کنند زیرا اگر آنها یکدیگر را ایزوله کنند، به ضرر تیم خواهد بود.

 

لئو می خواهد در یک جام جهانی دیگر بازی کند. مربی بهترین بازیکن دنیا بودن و دیدن تمرین و حرکات او، برای من خیلی مهم است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر