ماهان شبکه ایرانیان

آیت الله مکارم شیرازی:

وزارت ارشاد دقت و نظارت کافی در عرصه نشر کتاب داشته باشد

قم - یکی از مراجع تقلید با اشاره به آثار تخریبی برخی کتب، گفت: باید کنترل و نظارت خوبی بر روی کتاب‌ها داشته باشیم چرا که عناوین برخی کتاب‌ها فریبنده است و به دین ضربه می‌زند.

وزارت ارشاد دقت و نظارت کافی در عرصه نشر کتاب داشته باشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی عصر چهارشنبه در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در مدرسه امام سجاد(ع) در قم برگزار شد با اشاره به اهمیت وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حساس‌ترین وزارتخانه‌هاست چرا که حکومت اسلامی مرکب از جمهوریت و اسلامیت است، بنابراین اسلامیت از سوی وزارت ارشاد باید تأمین شود.

وی افزود: حوزه‌های 8 گانه وزارت ارشاد بسیار وسیع و گسترده است و در این میان برخی از حوزه‌ها بسیار حساس‌تر از برخی دیگر از حوزه‌ها است، یکی از مهم ترین این حوزه‌ها مسئله کتاب است، چراکه نظارت بر کتاب‌ها بسیار حساس شده است و کتاب می‌تواند دارویی شفابخش یا سم مهلک باشد.

این استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به آثار تخریبی برخی کتب منتشر شده گفت: باید کنترل و نظارت خوبی بر روی کتاب‌ها داشته باشیم چرا که عناوین برخی کتاب‌ها فریبنده بوده و به دین مردم ضربه می زند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حساس بودن حوزه سینما تأکید کرد: مطالب زیادی در حوزه سینما و فیلم‌ها وجود دارد که ممکن است فریبنده و آسیب‌رسان باشد، از همین رو باید بسیار در این زمینه دقت فراوانی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان