محمدرضا شجریان به کشور بازگشت

«محمدرضا شجریان»، شوالیه‌ی آواز ایران روز جمعه ۲۶ شهریورماه به کشور بازگشت. او که مدتی است از بیماری رنج می‌برد، برای مداوا به آمریکا رفته بود. ادامه را در بنیتا بخوانید.

«محمدرضا شجریان»، شوالیه‌ی آواز ایران روز جمعه 26 شهریورماه به کشور بازگشت. او که مدتی است از بیماری رنج می‌برد، برای مداوا به آمریکا رفته بود. ادامه را در بنیتا بخوانید.

محمد رضا شجریان به کشور بازگشت

«علی مرادخانی» معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را تائید کرده است ابتدا این خبر را «همایون شجریان» در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده بود و خبر و از بازگشت پدر داده بود. او نوشته بود: «بامداد امروز پدر به ایران بازگشتند. خدا را شکر حال ایشان خیلی بهتر از ماه‌های گذشته است. بر همین اساس پزشکان اجازه پرواز دادند و پدر توانستند برای ادامه این دوره به خانه بازگردند تا مراحل بعدی درمانشان فرابرسد. از مسئولان محترمی که تا رسیدن پدر به ایران برای رفع مشکلات سفر از هیچ کمکی دریغ نکردند و آسایش ایشان را فراهم کردند سپاسگزارم.»

محمد رضا شجریان به کشور بازگشت

خبر بیماری محمدرضا شجریان در آغاز امسال از سوی خود او اعلام شده بود. تیرماه امسال نیز همایون شجریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت که پدرش پس از پنج‌ ماه اقامت در کشور آمریکا، مرحله اول درمانی خود را سپری کرده است.

محمد رضا شجریان به کشور بازگشت

«حمیدرضا نور بخش» مدیرعامل خانه موسیقی نیز از ادامه روند درمانی این هنرمند خبر داده و گفته بود: «به گفته تیم پزشکان معالج استاد در آمریکا مرحله نخست شیمی‌درمانی او به پایان رسیده و پس از گذراندن دوران نقاهت، مراحل درمانی‌اش ادامه پیدا می‌کند.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر