کمیته امداد امام خمینی(ره) در هفته‌ای که گذشت؛

سه روش پرداخت غیرحضوری نذورات قربانی خیران و حجاج/ پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان نذورات در عید قربان

مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد امام خمینی(ره) را با یک کلیک مشاهده کنید.

سه روش پرداخت غیرحضوری نذورات قربانی خیران و حجاج/ پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان نذورات در عید قربانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد امام خمینی(ره) در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

سه روش پرداخت غیرحضوری نذورات قربانی خیران و حجاج

ابوالقاسم رستگار مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند به سه روش‌ نذورات قربانی خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند، اظهار کرد: در شیوه نخست، فرد می‌تواند مبلغ نقدی نذر قربانی خود را از طریق شماره گیری کد USSD #1*8877* واریز و به شماره حساب 3333 نزد بانک ملی پرداخت یا از طریق اپیلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir به راحتی پرداخت کنند.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بلندمدت به مددجویان

یدالله صفری مدیر کمیته امداد شهرستان ری با اشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از 10 تا 300 میلیون ریال تسهیلات به صورت بلند مدت به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند با کارمزد چهار درصد ثابت پرداخت می کند، افزود: این صندوق توسط پشتیبانی بانک ملی به شبکه شتاب متصل شده و نیکوکاران، صندوق‌های محلی، خانگی و مساجد می توانند در قالب سپرده خیران در تحقق فرهنگ قرض الحسنه سهیم شوند.

اجرای طرح پالایش مددجویان کمیته امداد

علی کریمی اصل معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اجرای طرح پالایش پرونده‌های مددجویی در سال گذشته، افزود: تداوم اجرای طرح پالایش و ویرایش به منظور خدمات رسانی بهتر و توجه بیشتر به حقوق مددجو در دستور کار مددکاران کمیته امداد قرار دارد.

پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان نذورات در عید قربان

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: تهرانی ها سال گذشته 727 میلیون تومان در روز عیدقربان به نیازمندان کمک کردند که امسال نیز پیش بینی می کنیم میزان کمک های نقدی و غیرنقدی به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر