اتاق خواب ایرانی، از چیدمان شبنم و شهرزاد ایده بگیرید!

در خانه اینستاگرامرها: نور خورشید، نوازش‌کنان روی صورتش تابیده بود و نوید آغاز روزی جدید می‌داد. چشمانش را باز کرد، برنامه روزانه در ذهنش مرور شد و می‌دانست که روزی پرهیجان در پیش دارد

در خانه اینستاگرامرها: نور خورشید، نوازش‌کنان روی صورتش تابیده بود و نوید آغاز روزی جدید می‌داد. چشمانش را باز کرد، برنامه روزانه در ذهنش مرور شد و می‌دانست که روزی پرهیجان در پیش دارد. وقت آن بود که از مأمن پر آسایشش بیرون بیاید و آینده را بسازد. خوشحال بود از اینکه اتاق‌خوابش فضای امن و آرامی برای گذراندن ساعات تنهایی و خلوت شبانه‌اش بود. زندگی زیبا و دلنشین است، کافی است ما بخواهیم! در این مطلب دو سبک متفاوت از دکوراسیون اتاق خواب دو دختر جوان ایرانی را می بینید:

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با دیوار آبی

دکوراسیون اتاق‌خواب با یادی از گذشته

Instagram: shabnamasgariii

شبنم عسکری متولد 1370 و فوق‌لیسانس مدیریت فرش است. "برای اتاق‌خواب رنگ آبی را انتخاب کردم، پرده‌های گل‌گلی را به پنجره آویختم و درون فضای اتاق وسایل عتیقه و قدیمی قرار دادم. استفاده از وسایل قدیمی در دکوراسیون اتاق‌ خواب برایم حس آرامش بسیاری دارد. من چیدمان خانه‌های قدیمی و دهه 5٠ را بسیار می‌پسندم.

گل و گیاه در خانه

فرش اتاقم متعلق به 80 سال پیش است که آن را از مادربزرگم گرفتم. صندوق مسی قدیمی و تلویزیون کمدی هم از وسایل مادربزرگ است. تعداد دیگری از وسایل قدیمی از جمله رادیو، تلویزیون کوچک سیاه‌ و سفید، تلفن نارنجی‌رنگ، تعدادی از قاب‌ها و صندوق مخملی را هم از عتیقه‌فروش‌های میدان نقش‌جهان خریدم".

مطلب پیشنهادی: 11 صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی

لوازم دکوری روی دیوار

  • صندوق مخملی قرمز ٧٠٠ هزار تومان
  • باقی وسایل قدیمی کمتر از 100 هزار تومان
  • وسایل سرامیکی از محصولات درکارگاه
  • قاب نقاشی نغمه صالحی

دکوراسیون اتاق دخترانه

کارگاهی از جنس دکوراسیون اتاق‌خواب آرام

Instagram: shahrzadt

من شهرزاد طیبی هستم، 25 سال سن دارم و در رشته طراحی صنعتی تحصیل‌کرده‌ام. اتاق‌خواب من همیشه برایم هم کارگاه بوده و هم محل استراحت. وسایل زیادی مانند سیم، سمباده، ابزار، چوب، رنگ، پارچه و خلاصه هر چه بگویم در کمدهای اتاق من مخفی شده‌اند! به همین دلیل است که میز، کشو و طبقه‌های زیادی در دکوراسیون وجود دارد. من فعالیت‌های هنری هم انجام می‌دهم و به همین دلیل مدادرنگی‌ها و میز نور را در اتاقم قرار داده‌ام. ساخته‌های هنری روی دیوار را از گالری‌های متنوع خریدم و تعدادی هم هدیه است.

نور در اتاق خواب دخترانه

  • دراور چوبی از جهیزیه مادرم بود و من آن را با کمی رنگ و شاپان درست کردم.
  • کتابخانه سفارشی بود که آن را بر اساس نیاز و اندازه موردنظر با قیمت حدود 4 میلیون تومان ساختند.
  • لوستر 50 هزار تومان
  • فرش از همدان به قیمت 350 هزار تومان
  • صندلی  Uشکل را خودم ساختم.
  • جا گوشواره‌ای هدیه یکی از دوستانم
  • کوسن‌های بزرگ قرمزرنگ سوزن‌دوزی‌شده از صنایع‌دستی‌های کرمان

تابلوهای دیواری

شما هم عکس منزل خود را به شماره تلگرام چیدانه 09388547140 ارسال کنید. نظر و پیشنهاد خود را در قسمت افزودن دیدگاه در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. 

منبع: مجله منزل ؛ نویسنده: صدف حقیقت 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر