در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

توضیحات نژادبهرام در مورد تصویر جنجالی اینستاگرام/ محل زندگی فرزندان عضو شورای شهر تهران کجاست؟

عضو هیئت رئیسه شورای پنجم شهر تهران با تاکید بر اینکه فرزندانش ۲۵ و ۳۲ سال سن دارند گفت: آنچه در اینستاگرام منتشر کردم، تصویر خواهرزاده ام بود.

توضیحات نژادبهرام در مورد تصویر جنجالی اینستاگرام/ محل زندگی فرزندان عضو شورای شهر تهران کجاست؟زهرا نژاد بهرام در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با برداشت غلط و شبهه ایجاد شده نسبت به عکسی که در اینستاگرام او منتشر شده است بیان کرد: بنده عکس پسر خواهرم را که کوچکترین عضو خانواده ماست و در کنار پدر و مادرش در خارج از کشور زندگی میکند به دلیل دلتنگی و این که مثل پسر خودم دوستش دارم در اینستاگرامم قرار دادم.

وی ادامه داد: من صاحب یک دختر ٣٢ ساله و یک پسر٢٥ ساله هستم که در ایران در کنار ما زندگی میکند، بنده با پسر خودم در همان صفحه اینستاگرام چندین عکس دارم و چه خوب بود دوستانی که عکس پسر خواهرم برایشان شبهه ایجاد کرد کمی توجه می کردند تا متوجه برداشت و قضاوت غلط خود شوند.

نژاد بهرام افزود: برای من خیلی جالب بود که چقدر زود بعضی ها به شایعاتی که برخی افراد دانسته یا ندانسته ایجاد میکنند تن می دهند. همیشه افراد سودجو و مغرضی هستند که می خواهند چهره مسئولان نظام را مخدوش و بین آنها و مردم فاصله ایجاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: این که فرزندان برخی از مسئولین خارج از کشور تحصیل می کنند که البته نمی توان گفت چیز بدی هست چرا که فرزندان آنها هم مثل همه حق انتخاب دارند، به من مربوط نیست آن عکس مربوط به پسر خواهرم است.

نژاد بهرام افزود: اگر کسی وارد صفحه ی اینستاگرام من شود و کمی دقت کند نگاه من نسبت به مسائل مختلف جامعه را متوجه می شود و میفهمد که این قبیل از برداشت ها و صحبت ها عاری از انصاف و حقیقت است.

وی با اشاره به سوابق خود خاطر نشان کرد: بنده با ٥٤ سال سن و ٣٠ سال سابقه فعالیت سیاسی در نظام جمهوری اسلامی ایران شخصیت ناشناخته ای نیستم، بنده اولین زن معاون فرماندار تهران و مدیرکل انتخابات استانداری تهران بودم و حضورم در کسوت مسئولیت تازگی ندارد.

نژاد بهرام افزود: بنده در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با بیش از یک میلیون و دویست هزار رأی برآیند اعتماد و انتخاب مردم هستم ،بنا براین به نظرم ایجاد اینگونه شبهات و شایعات و تهمت ها قطعا از سوی مردم خودمان نیست و حتما از سوی بدخواهان صورت میگیرد.

وی اضافه کرد : این رأی اعتماد مردم، اعتماد به مردم سالاری دینی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکم می باشد.

عضو شورای پنجم شهر تهران در پایان تاکید کرد: من در همین کشور و در نظام جمهوری اسلامی ایران منتخب مردم شده ام و افتخار میکنم که یک زن مسلمان و ایرانی هستم و به مردم خوب کشورم خدمت می کنم.

محل زندگی فرزند نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان